» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » کسب رکورد تولید ماهانه در واحد گندله سازی فولاد مبارکه
فولاد مبارکه

کسب رکورد تولید ماهانه در واحد گندله سازی فولاد مبارکه

مهر 4, 1395 0034

کارکنان پرتلاش و زحمتکش واحد گندله سازي موفق شدند در شهريورماه سال 1395 به رکورد جديد توليد به ميزان 691 هزار و 640  تن و به ميزان 1 هزار و 120 تن بيش از رکورد قبلي دست يابند.

اسماعيل پور رييس واحد گندله سازي با اعلان اين خبر افزود: رکورد قبلي اين واحد در ارديبهشت سال 94 و به ميزان690 هزار و 520 تن بدست آمده بود.

وي افزود: با مشارکت مؤثر پرسنل توليد و تعميرات واحد گندله سازي، آموزش مؤثر پرسنل جديد و مديريت مناسب منابع و تأمين و ارسال به موقع مواد اوليه و قطعات و با حمايت واحدهاي خدمات فني و پشتيباني اين موفقيت بزرگ حاصل شد..

بنابر اين گزارش، جيلان، رييس توليد واحد گندله سازي نيز افزود: کارکنان اين واحد با بکارگيري دانش فني ايجاد شده و با افزايش بهره وري با مراقبت از خطوط توليد در جهت کاهش توقفات اضطراري و به حداقل رساندن زمانهاي آماده سازي در رسيدن به اين رکورد تأثير بسزايي داشتند که در اين خصوص از تلاش شبانه روزي کارکنان توليد در مراقبت از تجهيزات و پيگيري به موقع فعاليتهاي مربوط به توليد تشکر و قدرداني مي گردد.

عابديني سرپرست تعميرات مکانيک واحد گندله سازي نيز در ادامه ضمن تشکر از تلاش پرسنل تعميرات واحد و تعميرات مرکزي ناحيه آهن سازي افزود: کسب اين رکورد با انجام به موقع و با کيفيت تعميرات برنامه ريزي روزانه و دوره اي که نقش بسزايي در آمادهبکاري تجهيزات و کاهش توقفات اضطراري داشت، کسب شد.

خدابنده سرپرست تعميرات برق و ابزاردقيق واحد گندله سازي نيز در اين خصوص افزود: با عنايت به لطف خداوند متعال و با تلاش خستگي ناپذير همكاران شاغل در بخش تعميرات برق و ابزاردقيق موفق به مشارکت مؤثر در كسب افتخاري ديگر در ركورد توليد واحد گندله سازي شديم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×