» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تکميل باند دوم محور مبارکه بروجن به 250 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد
اخبار شهرستان مبارکه

تکميل باند دوم محور مبارکه بروجن به 250 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد

آبان 11, 1402 40223

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: مطابق با پیش‌بینی‌ها، برای اتمام پروژه باند دوم محور مبارکه مجلسی بروجن به 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم.
حسین صفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت راه و راهسازی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان مبارکه دارای 306 کیلومتر راه اصلی، 130 کیلومتر راه فرعی و روستایی و 620 کیلومتر راه همسنگ است.
وی افزود: این شهرستان به دلیل واقع شدن صناعی همچون فولاد مبارکه، پلی اکریل و سیمان سپاهان یکی از قطب های صنعتی کشور بوده لذا وضعیت راههای شهرستان مبارکه از اهمیت بالایی برخوردار است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: از جمله محورهای موجود در این شهرستان می توان به محور مبارکه بروجن، بخشی از محور اصفهان شهرضا، زیباشهر پیربکران، مبارکه کرکوند، سیمان سپاهان به دیزیچه، دیزیچه به زرین شهر، محور روستایی بخش کرکوند جنوبی و محور روستایی بخش مرکزی شهرستان اشاره کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر باند دوم محور مبارکه مجلسی بروجن در حال احداث است عنوان کرد: از طول کل محور یعنی حدفاصل مبارکه تا پایان حوزه استحفاظی استان اصفهان 18 کیلومتر آن طی سال‌های قبل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
صفری افزود: مابقی مسیر بعد از شهر مجلسی تا پایان حوزه استحفاظی استان به طول 23 کیلومتر فرآیند انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام شد و عملیات اجرایی این محور در قالب 2 قرارداد در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه مجموع مبلغ قرارداد این پروژه 98 میلیارد تومان است گفت: پیگیری های لازم برای تامین اعتبار در حال انجام است و مطابق با پیش بینی‌ها برای اتمام پروژه به 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد تا بتوانیم کل مسیر را به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×