» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ۵۷۰ دانش‌آموز مبارکه‌ای در مراسم اعتکاف شرکت کردند
اخبار شهرستان مبارکه

۵۷۰ دانش‌آموز مبارکه‌ای در مراسم اعتکاف شرکت کردند

بهمن 8, 1402 20189

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: ۵۷۰ دانش‌آموز منتخب دختر و پسر مدارس این شهرستان در آیین معنوی اعتکاف ایام‌البیض ماه رجب سال جاری شرکت کردند.

حجت‌الاسلام یزدان‌بخش قاسمی با بیان اینکه از این تعداد ۴۱۰ دانش‌آموز دختر و ۱۶۰ نفر نیز دانش‌آموز پسر هستند، اظهار کرد: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است و سال جاری اعتکاف دانش‌آموزی در هفت مسجد با ظرفیت ۵۷۰ نفر برگزار شد.

وی افزود: مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در هفت مسجد این شهرستان از جمله مسجد جواد الائمه صفاییه، مسجدالرضا (ع)، مسجد امیرالمومنین (ع)، مسجد امام حسین (ع)، مسجد امام سجاد (ع) و مسجد اعظم مبارکه برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه ۲۴ مسجد در این شهرستان میزبان معتکفان بود، اضافه کرد: این اعتکاف با حضور ۲۰۳۹ نفر از جمله ۱۲۷۱ زن و ۷۶۸ نفر مرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسمی ادامه داد: برگزاری جلسات اعتقادی، بصیرتی، محافل انس با قرآن، نمایش فیلم، سخنرانی، شبی با شهدا و آشنایی با ظرفیت‌های فضای مجازی و هوش مصنوعی از مهم‌ترین برنامه‌های اعتکاف در شهرستان مبارکه بود.

وی با بیان اینکه معتکف میهمان خاص خداوند متعال است و خدمت به معتکفان از آموزه‌های قرآنی است، از تمام دست‌اندرکاران برگزاری اعتکاف به ویژه ائمه جمعه و جماعات، فرمانداری شهرستان، هیئت امنای مساجد، خادمان معتکفان، نهادها و اداراتی که با ستاد اعتکاف همکاری داشتند، تشکر کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×