» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: ۷۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان مبارکه پیش‌بینی شده است
اخبار شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: ۷۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان مبارکه پیش‌بینی شده است

بهمن 25, 1402 30176

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: ۷۲ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان برای انتخابات یازدهم اسفند و تسهیل دسترسی شهروندان پیش‌بینی شده است.

علیرضا حسینی سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن در جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار شهرستان مبارکه اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی عوامل برگزارکننده انتخابات با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی و امانت‌داری و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم و بر مبنای آخرین تغییرات و شیوه نامه‌ها در انتخابات تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش هدفمند و صحیح نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد، افزود: مجریان انتخابات باید آموزش‌های لازم را کسب کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در زمان اجرای انتخابات تدابیر و تصمیمات لازم و مناسبی را در خصوص رفع آن اتخاذ کنند.

فرماندار شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور در ۷۲ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برگزار می‌شود.

سید مجتبی نوابی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نیز در ادامه این جلسه در خصوص اهمیت آموزش نمایندگان فرماندار توضیحاتی ارائه کرد و به آموزش مطالب مربوط به انتخابات با توجه به تغییرات صورت گرفته در قانون پرداخت.

جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار با حضور فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری مبارکه برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×