» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » تسريع در حمل محصول، اولويت اصلي ناحيه نورد سرد است
فولاد مبارکه

تسريع در حمل محصول، اولويت اصلي ناحيه نورد سرد است

مرداد 30, 1395 0010

مديرعامل شرکت به همراه معاونين بهره برداري، فروش و تکنولوژي با حضور در خطوط ناحيه نورد سرد از آخرين شرايط اين ناحيه توليدي بازديد نمودند.

در ابتداي اين برنامه انبار محصولات قلع اندود بازديد و گزارشي از وضعيت انبارها و مشکلات ناشي از آن توسط مدير ناحيه نورد سرد ارائه شد و در ادامه ، مديرعامل و معاونين، در ديداري با پرسنل واحد قلع اندود و خطوط نورد، از نزديک با همکاران اين ناحيه به گفتگو پرداختند.

بنا بر اين گزارش، در طول مدت بازديد وضعيت موجودي انبارها و خروج محصولات از ناحيه نورد سرد و همچنين چالش هاي موجود در واحد ها به اطلاع مديرعامل شرکت رسانده شد و دکتر سبحاني نيز دستورات لازم را به معاونتهاي مربوطه براي پيگيري موضوع و رفع موانع ارسال محصولات ابلاغ نموده و تأکيد کرد: هدف اصلي اين بازديد، ديدار با پرسنل و نيز بررسي نحوه تحويل محصولات بوده است.

اين گزارش حاکي است، پس از بازديد، مديرعامل، معاونين و مسئولان ناحيه نورد سرد، با حضور در نشست مشترک، چالشهاي فرآيند تحويل محصول مانند اشکالات موجود در پياده سازي پروژه جايگزيني سيستم EIS بجاي MIS، بررسي نموده و در طول جلسه توضيحاتي از طرف معاونين و مديران حاضر در جلسه به منظور رفع مشکلات ارائه گرديد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×