» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » معاون فرماندار مبارکه: عوامل مهم تاثير گذار در ترافيك ، انسان ،راه و وسيله نقليه است
فولاد مبارکه

معاون فرماندار مبارکه: عوامل مهم تاثير گذار در ترافيك ، انسان ،راه و وسيله نقليه است

دی 20, 1394 0010

سلطاني در جلسه شوراي ترافيك  مطالبي را در خصوص اهميت شوراي ترافيك و اجرايي نمودن مصوبات اين شورا بيان نموده و خواستار فرهنگ سازي در زمينه ساماندهي ترافيك شد و گفت همه بايد تلاش كنيم تا مسائل و مشكلات ترافيك شهرستان برطرف شود.

وي خاطر نشان كرد: هدف از تشكيل شوراي ترافيك، بررسي معضلات و مشكلات ترافيكي شهرستان است كه با همكاري و همفكري لازم بين مسئولان، مشكلات موجود مرتفع خواهد شد.

جواد سلطاني در ادامه سه عامل مهم تاثير در ترافيك را نام برد و افزود : عوامل مهم تاثير گذار در ترافيك ، انسان ،راه و وسيله نقليه مي باشد كه نقش انساني در اين زمينه بسيار مهم و تاثير گذار است و اگرما  در جامعه بتوانيم قوانين راهنمايي رانندگي و نهادينه كنيم  شاهد كاهش چشمگير مشكلات و معضلات ترافيكي خواهيم بود.

وي از پليس راهور و پليس راه خواست نقاط حادثه خيز و پر تصادف شهرستان را شناسائي و به شهرداريها ، دهياريها و اداره راه و شهرسازي شهرستان اعلام و دستگاههاي مربوطه پس از بررسي و كارشناسي نسبت به رفع آن اقدام نمايند .

وي با اشاره به خدمات رساني به مصدومان حوادث ترافيكي احتمالي در حريم و حوزه هاي روستائي از شهرداريها خواست با دهياران تعامل و همكاري بيشتري داشته باشند و شهرداريها و راه و شهرسازي نسبت به نصب علائم و تابلوهاي ترافيكي كه با نظر كارشناسي پليس راهور و پليس راه اعلام مي گردد اقدام نمايند.

سلطاني با بيان اينكه پيمانكاران بايد با هماهنگي پليس راه و پليس راهورو نصب تابلوهاي هشدار دهنده در معابر و راهها اقدام به كار نمايند ، از شهرداريها و دهياريها خواست از فعاليت پيمانكاراني كه بدون هماهنگي با پليس راه و پليس راهور و بدون نصب تابلوهاي هشدار دهنده در معابر و راهها اقدام به كار مي نمايند جلوگيري بعمل آورده و پيمانكاران مربوطه را جهت دريافت پلان ايمني ترافيكي به پليس راه و پليس راهور معرفي نمايند.

وي تاكيد كرد شهرداريها ، دهياريها ، فوريتهاي پزشكي ، جمعيت هلال احمر و پليس راه ،تعامل و همكاري لازم را با عوامل  راه و شهرسازي در ماموريت هاي پيش بيني شده در جاده ها در شرايط تغييرات آب و هوا يي معمول  واقدامات لازم را به عمل آورند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×