» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » تکمیل و بهره برداری سریعتر از ماشین ریخته گری 5 فولاد مبارکه
فولاد مبارکه

تکمیل و بهره برداری سریعتر از ماشین ریخته گری 5 فولاد مبارکه

شهریور 8, 1394 0010

دکتر بهرام سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه اصفهان و پروفسور چائو چونلي مديرعامل شرکت ساينوي چين بر تکميل و بهره برداري هرچه سريعتر ماشين ريخته گري شماره 5 فولاد مبارکه تأکيد نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه در پي انعقاد قرارداد« ايي پي سي» مهندسي، تأمين تجهيزات و ساخت و راه اندازي پروژه ماشين ريخته گري 5 از سوي شرکت ساينوي چين با فولاد مبارکه، پروفسور چائو چونلي، مدير عامل اين شرکت پس از بازديد از عمليات اجرايي ماشين ريخته گري شماره 5 و ديدار با دکتر سبحاني، راهکارهاي تسريع در پيشبرد پروژه و رفع موانع احتمالي را با حضور معاونين و مديران  خريد، تکنولوژي و بهره برداري مورد بررسي قرار دادند.

گفتني است در اين نشست دکتر سبحاني با اشاره به اهميت راه اندازي هرچه سريعتر ماشين ريخته گري شماره5 گفت: از آنجايي که فولاد مبارکه بدون احتساب ظرفيت هاي توليد در فولاد سبا و هرمزگان دستيابي به توليد 7.2 ميليون تن را برنامه ريزي نموده و به همين منظور ظرفيت کورههاي احيا مستقيم و قوس الکتريکي خود را افزايش داده است، فلذا ضرورت دارد تا ماشين ريخته گري شماره 5 هرچه سريعتر به بهره برداري برسد.

اين گزارش حاکيست در اين نشست پروفسور چائو چونلي نيز با اشاره به اين مطلب که بيشتر کارهاي زير بنايي اين پروژه انجام شده و وارد مرحله نصب و راه اندازي شده ايم، تصريح کرد: زمان تکميل پروژه به نصب تجهيزات بستگي دارد که چون بايد بصورت داخلي انجام شود به همکاري طرفين بستگي دارد. بنابراين نهايت تلاش خود را براي انجام موفقيت آميز اين پروژه تا يکسال آينده خواهيم نمود.

وي مديريت توليد در فولاد مبارکه را خوب توصيف کرد و گفت آنچه که در جريان اين بازديد بيش از هر چيز به چشم ميخورد اين است که کارکنان رفتار صميمانه اي در محيط کاري خود دارند و عملکرد مديريت توليد فراتر از حد انتظار و باور ما بود.

گفتني است شرکت ساينوي چين که مالکيت20 درصد از سهام شرکت بائواستيل را دارا ميباشد سابقه انجام پروژههاي مشابه در  کارخانجات داخلي چين و در سطح بين المللي از جمله در کارخانه CITISteel آمريکا را دارد. زمينه اصلي فعاليت اين شرکت در زمينه تکنولوژي کوره LF، VD/VOD، ريخته گري، RH  و سولفور زدايي مي باشد.

f3

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×