» عمومی » کلیپ » بلعیده شدن داوطلبانه کارگردان توسط مار!+ویدئو
کلیپ

بلعیده شدن داوطلبانه کارگردان توسط مار!+ویدئو

آذر 17, 1393 008

به گزارش پایگاه خبری العالم ” پل روسولی ” یک ماه پیش بعد از آن که قول داد لقمه چربی برای مار “اناکوندا” شود جنجالی در محافل عمومی به راه انداخت.

شبکه ان بی سی نیوز آمریکا اعلام کرد وی درحالی که لباس خاصی پوشیده بود تا در شکم مار آسیب نبیند دوربین و میکروفون به خودش متصل کرد و اجازه داد افعی او را ببلعد و در برابر دوربین رسانه ها بینندگان را در تجربه بی نظیر خود شریک کرد.

در زمانی که وی در معده این مار بود که قادر است موجوداتی را با حجم بیش از سه برابر خود ببلعد؛ تعدادی پزشک نیز وضعیت روسولی را زیر نظر داشتند و یک گروه مستندساز نیز برای تهیه برنامه در محل حاضر بودند.

البته این کارگردان آمریکایی فاش نکرد که چطور از دهان اناکوندا بیرون آمده و بینندگان را به دیدن برنامه کامل و مستندی که یکشنبه شب پخش خواهد شد دعوت کرده تا خودشان این صحنه را ببینند.

روسولی در مصاحبه خود توضیح داد که مجهز به ماسک اکسیژن با ذخیره ای برای 3 ساعت تنفس در داخل معده ماربزرگ بوده و با آغشته کردن لباس خود به خون خوک، افعی را تحریک به خوردن خودش کرده است چرا که مار خوک را بیش از هر غذای دیگری دوست دارد.

وی گفت هنگامی که در معده اناکوندا بود دید که این حیوان چطور بدن شکار خودش را فشار می دهد تا تنفس آن قطع شود و سپس به خرد کردن استخوانهایش می پردازد تا بتواند راحت تر آن را ببلعد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×