» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » ضرورت حضور فعال تر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در برنامه های فرهنگی ورزشی مبارکه
شهرداری مبارکه

ضرورت حضور فعال تر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در برنامه های فرهنگی ورزشی مبارکه

آذر 21, 1397 1012

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن بازدید از بخش های مختلف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با مدیر عامل و مدیران ارشد این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار با هماهنگی رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با هدف ارتقای سطح همکاری بین دو مجموعه و تشکیل کارگروهی مشترک برای اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی به منظور ایجاد شادابی و نشاط برای شهروندان شهرستان مبارکه انجام شد.
در این دیدار مهندس هاشمی شهردار مبارکه ضمن تشکر از تشکیل این جلسه گفت : باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از باشگاه های با ثبات کشور است که ثابت کرد که عناوین قهرمانی فقط مختص به تیم های پایتخت نیست . تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از تیم های پر افتخار لیگ برتر فوتبال ایران است و برای استان و بالاخص شهرستان مبارکه عامل افتخار است .
شهردار مبارکه با اشاره به فعالیت های سنوات قبل این باشگاه در شهر مبارکه عنوان کرد : باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قبلاً اقدامات خوبی در شهر و شهرستان انجام می داد ولی با گذشت زمان این فعالیت های کم رنگ و کم کم به فراموشی سپرده شد .امروز خواهان این هستیم که فعالیت های گذشته باشگاه دوباره در شهرستان و شهر مبارکه از سر گرفته شود و شاهد حضور فعال تر این باشگاه در فعالیت های فرهنگی و ورزشی مبارکه باشیم .
وی با اعلام این موضوع که به دنبال کمک های مالی از طرف این باشگاه نیستیم افزود: به دنبال این هستیم که فقط نام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در شهر نباشد بلکه مشارکت این باشگاه را در عرصه های فرهنگی و ورزشی شهر از جمله تاسیس کانون هواداران ، پایگاه های استعداد یابی ،اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی … را داشته باشیم که قطعاً این مشارکت عامل توسعه زیرساخت های ورزشی ، گسترش فرهنگ ورزش خواهد بود .
مهندس هاشمی تشکیل کمیته مشترک ورزش را ضروری دانست و گفت: تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه برای ریشه یابی مشکلات موجود و تصمیم گیری برای رفع مشکلات حوزه های فرهنگی و ورزشی می توانند بسیار موثر باشد.
دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت :از اینکه جلسه ای در اسرع وقت تشکیل دادید از طرف مدیریت شهری تشکر می کنم . حضور باشگاه برای شهرستان عامل مباهات شهرستان و پتانسیل بسیار خوبی است.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به توانایی بالای ورزشی شهر مبارکه اظهار کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در رشته های مختلف ورزشی در مبارکه وجود دارد اما آماده نبودن زیرساخت ها و همچنین عدم حمایت از ورزشکاران مانع از شکوفایی این توانایی ها شده است که حضور و حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می تواند عامل شناسایی و رشد ورزشکاران وتوسعه رشته های ورزشی که به آنها در شهر مبارکه پرداخته نشده است ، شود.
وی با بیان اینکه برای اولین بار است چنین جلسه‌ای برای گفتگوی مدیریت شهری و مسئولان باشگاه ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تشکیل شده افزود: این جلسه را باید به فال نیک گرفت .چندین سال است که باشگاه در شهرستان مبارکه فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه تاکنون هیچگونه ارتباط موثری بین مدیریت شهری و باشگاه وجود نداشته‌است. با برنامه ریزی و تشکیل جلسات مستمر و همچنین تشکیل کارگروه مشترک مربوطه باید به سمتی حرکت کنیم که مردم، حضور و مشارکت باشگاه را در امور فرهنگی و ورزشی شهر حس کنند .
تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز ضمن خیر مقدم به شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه گفت : این دیدار ها و جلسات عامل هم افزایی ، همدلی و تعاملات بیشتر است.برای موضوعات طرح شده اعلام آمادگی میکنیم چرا که برای خدمت به شهروندان عزیز آمده ایم . امیدواریم با تعاملات هرچه بیشتر شاهد ارتقای سطح همکاری بین دو مجموعه در راستای انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی و ایجاد هرچه بیشتر نشاط شهروندی باشیم .
در حاشیه این بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مباکه با قلعه نویی سرمربی و همچنین کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دیدار کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×