» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهردار مبارکه: ازهرفرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: ازهرفرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد

شهریور 5, 1397 1015

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری با عنوان “شهر گردشگر” در محل سالن نمایشگاه بین المللی بازار بزرگ ایران “ایران مال” با حضور جمعی از مسئولین یکشنبه 4 شهریور شروع به کار کرد. شهرداری مبارکه نیز در طبقه E2غرفه 305 حضور دارد .

شهردار مبارکه گردشگری را یکی از بخش های اصلی تجارت بین الملل بیان کرد و گفت: یکی از منابع اصلی ایجاد ثروت در بسیاری از کشورهای در حال توسعه ، گردشگری است . گردشگری علاوه بر حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی عامل اشتغال نیز هست .
مهندس هاشمی ،شهرمبارکه را دارای یکی از شهرهای پرجاذبه در حوزه گردشگری دانست و افزود: شهر مبارکه از مواهب طبیعی و تاریخی بسیاری خوبی برخوردار می باشد و شرکت در این نمایشگاه ها موقعیت بسیاری مناسبی برای معرفی شهر به مردم سایر شهرها است تا زمینه ساز تبدیل شهر به شهر گردشگر باشیم .
وی هدف اصلی شرکت در نمایشگاه را معرفی جاذبه های گردشگری شهر عنوان و تصریح کرد :حضور درنمایشگاه های گردشگری با معرفی جاذبه گردشگری عامل فراهم شدن ورود گردشگر به شهرستان است و همچنین عامل ایجاد ارتباطی گسترده بین فعالین و سرمایه گذاران عرصه گردشگری و مدیریت شهری است . و هدف اصلی ما برای حضور در این نمایشگاه معرفی شهر مبارکه به عنوان یک شهرگردشگر است و هدف اصلی ما برای حضور نمایشگاه ” شهرگردشگر “معرفی شهر مبارکه به عنوان یک شهرگردشگر است.
شهردار مبارکه اظهار کرد : با توجه به اوضاع خاص اقتصادی شهرداری ها بهترین عامل توسعه شهری ، نگاه ویژه به صنعت گردشگری است . ازهرفرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد تا شهر را در مسیر توسعه سریعتر به جلو ببریم .
شایان ذکر است در روز اول نمایشگاه غرفه شهر مبارکه میزبان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور،معاون تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی ،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان ، مدیر کل محترم میراث فرهنگی استان خراسان رضوی و جمع کثیری از بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر گردشگر بود .

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×