» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » شهردار مبارکه: مشارکت همه جانبه شهروندان در توسعه و آبادانی شهر ،رویکرد مدیریت شهری مبارکه در دوره پنجم است
شهرداری مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: مشارکت همه جانبه شهروندان در توسعه و آبادانی شهر ،رویکرد مدیریت شهری مبارکه در دوره پنجم است

آذر 28, 1396 1010

شهردار مبارکه گفت: رویکرد مدیریت شهری مبارکه در دوره پنجم مشارکت همه جانبه و صد در صدی همه اقشار مردم و شهروندان در توسعه و آبادانی شهر است.

مهندس سید محسن هاشمی در همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان افزود:امروز ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه بر این باوریم که به تنهایی نمی توانیم برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کنیم.

وی گفت: امروز همه اقشار مردم باید دست به دست شهرداری دهند و در تصمیم گیری ها ، طراحی ها، جانمایی ها و معرفی پروژه هایی که قرار است در شهر انجام شود مشارکت داشته باشند و کمک و یار و مددکار شهرداری باشند.

هاشمی با بیان اینکه همایش امروزبه بهانه 26 آذرماه و به پاس قدردانی و تشکر از زحمات شبانه روزی رانندگان و خانواده آنها برگزار شد اظهار کرد: این قشر زحمتکش در راستای توسعه و آبادانی کشور به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و خطرات ، مشقت ها و نا امنی جاده ها و سرما و گرما را تحمل می کنند.

وی با بیان اینکه اولین جلسه تجلیل شهرداری و شورا از صنف زحمت کش و تلاشگر رانندگان برگزار شد افزود: امیدواریم بتوانیم اینگونه جلسات را برای تجلیل و قدردانی از سایر صنوف و اقشار مختلف مردم نیز در آینده برگزار کنیم.

شهردار مبارکه گفت: همه شهروندان باید شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه را برای تحقق برنامه ها و چشم اندازهایی که برای توسعه و آبادانی شهر ترسیم شده را به هر شکلی که می توانند کمک کنند.

وی افزود: همه مردم و اقشار مختلف در پیشرفت و آبادانی شهر سهیم هستند و می توانند گام های مفید و موثری را در این زمینه بردارند.

شهردار مبارکه با اشاره به نقش حمل و نقل در فراهم سازی زمینه های گوناگون توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه گفت: محور اصلی نقش آفرینی بخش حمل و نقل در توسعه بر دوش رانندگان مسئولیت پذیر می باشد.

هاشمی افزود: ظرفیت جامعه ی رانندگان در ایجاد پویایی جامعه با توجه به گستردگی و ارتباط مستمری که با اقشار مختلف جامعه برقرار میکنند بر کسی پوشیده نیست.

وی یادآورشد: 26آذر یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است .

هاشمی ادامه داد: در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نیز از آن جمله است.

وی تصریح کرد: این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

۲۶ آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر جهاد تخلیه بنادر، به عنوان «روز حمل و نقل و رانندگان» نامگذاری شده است که در این تاریخ، رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل جاده‌ای با اعزام به بنادر جنوب کشور و تخلیه به موقع کشتی‌های حامل کالا‌های استراتژیک و ارزاق و مایحتاج مردم، به حمایت از جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس پرداختند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×