» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » رییس شورای شهر مبارکه: حمل و نقل یکی از بخش های مهم و زیربنایی هر جامعه ای است
شهرداری مبارکه

رییس شورای شهر مبارکه: حمل و نقل یکی از بخش های مهم و زیربنایی هر جامعه ای است

آذر 28, 1396 009

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: حمل و نقل یکی از بخش های مهم و زیربنایی هر جامعه ای  است که رابطه مستقیمی با توسعه اقتصادی کشورها دارد .

دکتر سجاد خالوزاده در همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان با تبریک روز 26 آذر که بعنوان روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده، گفت: فعالیت های بخش حمل و نقل بسیار گسترده و حیاتی است.

وی افزود: بخش حمل و نقل در ایران هم دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است که ویژگی اصلی آن تلاش روز افزون برای دستیابی به آینده بهتر است.

خالوزاده با بیان اینکه در قرآن کریم و در آیه 29 سوره یونس اشاره ای به اهمیت حمل و نقل شده است گفت: بخش حمل و نقل از نظر اقتصادی یکی از شاهرگ های حیاتی جامعه به شمار می رود .

وی گفت: یکی از مسائل مهمی که در شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم مورد توجه قرار گرفته بخش حمل و نقل درون شهری ، برون شهری و جاده ای است .

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت:کارگروه حمل و نقل یکی از کارگروه های اصلی و در دستور کاری است که پس از شروع به کار کمیسیون عمران در این شورا، تشکیل شد.

وی گفت:امیدواریم کارگروه حمل و نقل در شورای اسلامی شهر مبارکه که متشکل از متخصصین حمل و نقل و رانندگان باتجربه است بتواند به موضوع های حمل و نقل در این شهر رسیدگی کنند.

خالوزاده با بیان اینکه مشکلاتی در بخش حمل و نقل شهرستان وجود دارد گفت: در صورتیکه رشته های علمی حمل و نقل توسط مسئولان شهرستان حمایت شود کمک بزرگی به این بخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از رانندگان برای حل مشکلات خود به شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه مراجعه می کنند گفت: همه مسئولان باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهند و برای رفع مشکلات رانندگان تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: بعنوان یکی از نمایندگان مردم در شورای شهر و به نیابت از اعضای شورای شهر مبارکه از کلیه مسئولان تقاضا دارم که بیش از پیش به بخش حمل و نقل شهرستان توجه داشته باشند.

وی گفت: مدیریت شهری مبارکه هم با همه توان و بر اساس شرح وظایف، برای حل مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش ، تلاش خواهد کرد.

خالوزاده گفت: تعامل موثر با همه مسئولان و صنایع شهرستان بویژه فولاد مبارکه از طرف شورای اسلامی شهر مبارکه شروع شده و به نتایجی خوبی هم خواهیم رسید .

وی با بیان اینکه جلساتی هم توسط شورای شهر مبارکه با مسئولان حمل و نقل شهرستان برگزار شده است افزود: مراسم تجلیل از فعالان بخش حمل و نقل برای اولین بار در شهر مبارکه به پیشنهاد فعالان این بخش و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه رانندگان و بخش حمل و نقل شهرستان مبارکه در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند خاطرنشان کرد: رانندگان شهرستان مبارکه در بحران ها و زلزله کرمانشاه هم پیشتاز بودند.

وی با قدردانی از خانواده رانندگان شهرستان مبارکه گفت: خانواده این قشر زحمتکش ایثار و فداکاری می کنند و زمان زیادی از ایام سال را بدون حضور سرپرست خانواده سپری می کنند.

خالوزاده با قدردانی و تشکر از همه مدیران، مسئولان، رانندگان واحدهای شهرداری و اتوبوسرانی ، آتش نشانی و واحد  موتوری گفت: با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی شهرداری بعضی از مواقع نمی توانیم از این عزیزان به خوبی تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: امیدواریم در آینده با همدلی و وحدت و تعامل بیشتر شاهد رفع مشکلات این قشر زحمتکش و دلسوز باشیم و پیشرفت های چشمگیر بخش حمل و نقل شهرستان را در استان و کشور مشاهد کنیم.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×