رئیس شورای شهر مبارکه: تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع سبب کاهش بروکراسی و تحول در نظام اداری می شود
سجاد خالوزاده با تأکید بر اینکه دیدار چهره به چهره و حضوری با مردم سبب تسهیل و بهبود روند حل مشکلات مردم و کاهش بروکراسی اداری میشود، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامهریزی صورت گرفته در این دوره شورای اسلامی شهر با حضور در تمامی مساجد شهر و محلات با مردم دیدار و گفتگو می کنیم.
وی ادامه داد: ملاقاتهای مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات بحق شهروندان است و ازاین طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات شهروندان سرعت عمل بیشتری داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه یکی از اولویت های کاری شورای اسلامی شهر را دیدار حضوری و چهره به چهره با مردم برشمرد و گفت: تكریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان باید مهمترین اولویت شهرداری باشد.
وی با تأکید بر اینکه زیرمجموعههای شهرداری باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند، گفت: وقت بسیاری از مردم به خاطر درگیر شدن با نظام اداری و بروکراسی تلف میشود و این به معنای تکریم ارباب رجوع و دلسوزی برای رفع مشکلات مردم نیست.
خالوزاده گفت: متاسفانه برخی کاغذبازی های بی فایده تکریم ارباب رجوع را با مشکل جدی مواجه کرده است؛ باید به سمتی حرکت کنیم که خدمات اداری و استعلام ها از طریق درگاه های مجازی قابل ارائه باشد.
وی با بیان اینکه توسعه فرهنگی و اجتماعی باید در کنار توسعه عمرانی مدنظر شهرداری قرار گیرد گفت: مدیریت شهری مبارکه در دوره پنجم همواره بر قانون مداری و مردم محوری تاکید فراوان داشته و دارد.
خالوزاده با بیان اینکه اعتماد به مسوولان، یکی از مهمترین شاخصههای نظام مردمی جمهوری اسلامی است تصریح کرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس خبرگان رهبری و حتی رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور از سوی مردم انتخاب شده و همین امر نشاندهنده نقش ویژه و حساس مردم در پیشبرد اهداف نظام است.
وی اظهار داشت: در کنار حمایت جدی از پرسنل، انتظار داریم تعامل و همکاری مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر در جهت توسعه و پیشرفت شهر، جدی و مستمر باشد.