» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرداری مبارکه » رئیس شورای شهر مبارکه: حمایت از اصناف و کسبه در دستور کار شورای شهر مبارکه قرار دارد
شهرداری مبارکه

رئیس شورای شهر مبارکه: حمایت از اصناف و کسبه در دستور کار شورای شهر مبارکه قرار دارد

مهر 28, 1396 1019

سجاد خالوزاده در آیین کلنگ زنی سایت مکانیسین های خودروهای سنگین و خدمات وسایط نقلیه مبارکه افزود: اصناف و بازاریان همواره پشتوانه قوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و برای سربلندی میهن اسلامی از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکرده اند.

وی ضمن تأکید بر لزوم ساماندهی این صنوف با مشارکت شهرداری مبارکه گفت: شهرداری مبارکه باید بسترهای لازم برای فعالیت صنوف مختلف از نظر میزان امکانات، تسهیلات مورد نیاز و خدمات مناسب نظیر تأمین انرژی و… را با ایجاد فضاهای مناسب کسب و کار صنوف درخارج شهر میسر سازد.

خالوزاده با اشاره به همراهی مدیریت شهری مبارکه با اصناف در زمینه های مختلف از جمله عوارض کسب و پیشه و توسعه متوازن  بازار افزود: در مدت فعالیت شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم جلسات متعددی برای ساماندهی کارگاه های صنعتی و مشاغل شهری برگزار شده است .

خالوزاده با بیان اینکه شورای شهر مبارکه در دوره پنجم رویکرد جدیدی را در مدیریت شهری در دستور کاری خود قرار داده است گفت: رویکرد مدیریت شهری مبارکه استفاده از مشارکت بخش خصوصی است و نگاهی ویژه به حضور بخش خصوصی و مشارکت آن‌ها در رشد و پیشرفت مبارکه وجود دارد.

وی، مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  را نتیجه نگاه نو در مدیریت شهری عنوان کرد و بیان داشت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با شناختی مطلوب از فرصت‌ها و زمینه‌های حضور و سرمایه‌گذاری در مبارکه در جهت پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف در این شهر باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×