» عمومی » فناوری اطلاعات » لامبورگینی هوراکان جایگزین گالاردو معرفی شد+عکس
فناوری اطلاعات

لامبورگینی هوراکان جایگزین گالاردو معرفی شد+عکس

اسفند 23, 1392 0018

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از سایت رسمی نمایشگاه خودروی ژنو، لامبورگینی هوراکان LP ۶۱۰-۴به عنوان جایگزین گالاردو رونمایی شد. قرار است این خودرو در اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شود.
این خودرو دارای موتور ۵.۲ لیتری V۱۰ با قدرت ۶۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر است. این خودروساز اعلام کرده که این موتور جدید ترکیبی از دو سیستم تزریق سوخت مستقیم و غیرمستقیم دارد که در نتیجه آن قدرت، گشتاور و بهره وری سوخت بیش تر و میزان آلایندگی کم تری خواهد داشت.
حداکثر سرعت این خودرو ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد را در ۳.۲ ثانیه پر می کند. شاسی های هوراکان یک ساختار ترکیبی ارتقا یافته متشکل از قطعات کربنی و آلومینیومی است. در داخل کابین هم یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کار شده است. لوازم داخلی از جنس چرم ناپا بوده و سه حالت اصلی را برای سیستم دینامیک رانندگی آن تعریف کرده اند. پشت چرخ بزرگ ترمزهای قوی به صورت استاندارد با تکنولوژی کربن و سرامیک است. تمامی این چهار دیسک ها در داخل با تهویه مناسب و کانال های خنک کننده همراه است. دیسک های بالا و پایان بسیار قوی بدون محو شدن و ارائه عملکرد استثنایی زوج با طول عمر عالی تعبیه شده است.

ll (1)

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×