» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » سرپرست فرمانداری مبارکه: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی رمز وحدت و عزت شیعیان در جهان است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سرپرست فرمانداری مبارکه: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی رمز وحدت و عزت شیعیان در جهان است

شهریور 8, 1396 109

سلطانی سرپرست فرمانداری شهرستان در جلسه هماهنگی ستاد اربعین ضمن تبریک عید سعید قربان وروز عرفه، شناسایی نقاط ضعف و قوت ،تهدیدها و فرصت ها در راستای ممانعت از تحمیل هزینه های گزاف آزمون و خطا از جمله اهداف برگزاری این جلسه می باشد .

جواد سلطانی ترویج فرهنگ اربعین ، انسجام پیروان مکتب تشیع ، پرهیز از گسستگی مذاهب شیعه – سنی ، ایرانی – عربی و … را از اصول حاکم بر مراسم اربعین قلمداد نمود و گفت از جلوه های زیبای مراسم اربعین در سالهای گذشته نظم و امنیت ، مردم محوری و هماهنگی و انسجام بوده که باید در راستای ارتقاء این موارد تلاش نمود.

وی افزود: باید برنامه ریزی ها و هماهنگی ها در راستای کاهش آسیب پذیری ، رفع مشکلات و ارتقاء توانمندیهای این حرکت عظیم اعتقادی و معنوی صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری با بیان اینکه خدمات رسانی به زائران حرم حسینی رضای خداوند و اجر عظیمی را برای خادمان به دنبال دارد تاکید کرد همه ما می بایست قدر دان این امر باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص موارد مربوط به مسایل بهداشتی ، درمانی، رفاهی و پذیرایی، حمل و نقل و… زائران نیز توسط کمیته های ستاد لازم است برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا زائران درمراسم اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شوند و بدون هیچ مشکلی به کشورباز گردند.

وی اظهارداشت: این یک فرصت استثنائی است که با همدلی مسئولین با انسجام بیشتر این مراسم برگزار شود واین نمونه کارها مقدمه ای است برای استفاده بهینه از فرصت استثنایی پیش آمده و استفاده از اجتماعات اینگونه برای جهت دهی مهم است و بهترین برنامه ریزی را برای عزاداران داشته باشم و برگزار کردن برنامه های فرهنگی متنوع را برای استفاده بهتر از حضور مردم در این مراسم باید داشته باشیم .

سرپرست فرمانداری گفت:راهپیمایی عظیم اربعین حسینی رمز وحدت وعزت شیعیان در جهان است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×