» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » بیانیه مشترک مسئولان شهرستان مبارکه به مناسبت 14 و 15 خرداد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بیانیه مشترک مسئولان شهرستان مبارکه به مناسبت 14 و 15 خرداد

خرداد 11, 1396 0015

بیانیه مشترک فرماندارشهرستان ،نماینده مردم وامام جمعه مبارکه به مناسبت 14 و15 خرداد فرماندارشهرستان ،نماینده مردم وامام جمعه مبارکه به مناسبت 14 و15 خرداد بیانیه مشترک صادر کردند.

*باسه تعالی*

السلام علیک یا روح ا…
چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور نام و شخصیت ابرمردی است که جهان بشریت به شناخت و درک او در اواخر قرن بیستم مباهات کرده و از آن به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در مستضعفین و محرومین عالم برای ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبرین و نظام‌های زورگو و سلطه‌گر یاد می‌کند.
با گذشت ربع قرن از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) به جرأت می‌توان گفت بر خلاف آرزوها و برآوردهای دشمن، افکار و اندیشه‌های بلند و آرمان‌های سترگ آن حضرت فراتر از جغرافیای ایران، امروز منشور راهنمای شگفت‌انگیزترین تحولات و رخدادها در سطح منطقه راهبردی غرب آسیا و شمال آفریقا و نیز در سرزمین‌های تحت استیلای بلوک سلطه قرار گرفته است.
امام خمینی(ره) با بصیرت نافذ انقلاب اسلامی را رهبری کرد و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان‌سازی آگاهی بخش، افکار عمومی و وجدانهای خفته جهانیان را بیدار ساخت.
پس از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با  تدابیر حکیمانه خود سفینه انقلاب را از میان فتنه  بیگانگان و دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام به سلامت عبور داد و نهضت اسلامی را همچنان در مسیر تکامل و تعالی و دست‌یابی به آرمان‌ها و افق‌های بلند هدایت کرد.
به منظور بیست و هشتمین  سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز گرامیداشت قیام خونین پانزده خرداد   و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب ،مراسمی  روز  یکشنبه مورخ 14/03/1396  ازساعت   18 الی 20  بعدازظهر همراه با صرف افطار در محل  مسجد جامع شهر مبارکه برگزارمی گردد، لذا از مردم آگاه ،مومن و انقلابی شهرستان مبارکه دعوت می نماید ، امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پرشور خود در این مراسم حماسه ای دیگر آفریده و یاد شهدای انقلاب و امام شهدا را در دلهای خویش زنده نگه دارند.

محمد جواد محمدی          علی اصغر ذاکری                زهرا سعیدی
امام جمعه مبارکه       فرماندار شهرستان مبارکه            نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×