» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه:حضور منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه از تمام محلات می تواند زمینه همدلی و اتحاد بیشتر بین آنها باشد.
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه:حضور منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه از تمام محلات می تواند زمینه همدلی و اتحاد بیشتر بین آنها باشد.

خرداد 3, 1396 0045

صبح امروز منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه  با فرماندار شهرستان ومعاون ورئیس هیات بازرسی شهرستان وهیات نظارت شهرستان دیدار وگفتگو کردند.

ذاکری در این دیدار از حضورحداکثری مردم در انتخابات تشکر کرد وگفت:پیروز واقعی انتخابات مردم عزیزمان هستند که با حضور 80درصدی خود در پای صندوق ها برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام وشهرستان رقم زدند.
فرماندار شهرستان به فرمایشات  امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند :میزان رای ملت است و رای مردم حق الناس است اشاره کرد وگفت:ما به عنوان خدمتگزار مردم در  کنار عوامل اجرایی ،نظارتی وامنیتی شهرستان تمام تلاش خود را به کار بستیم تا علاوه بر برگزاری انتخابات سالم وپرشور ،رضایت مردم عزیز شهرستان را نیز به دست آوریم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه باعث افتخار شهر مبارکه است که دونفر از منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه از خانواده سردار شهید هستند واین می تواند به نوعی بر امتیازات شورای اسلامی شهر مبارکه بیفزاید.
فرماندار شهرستان در پایان با بیان اینکه این دوره از تمام محلات شهرستان در شورای اسلامی شهر مبارکه حضور دارند ابراز امیدواری کرد انشالله با اتحاد وهمدلی که بین منتخبین وجود دارد بتوانند در جهت پشرفت وآبادانی شهر وپیشبرد پروژه های عمرانی شهر تلاش ورضایت مندی مردم را بدست آورند.
در ادامه نیز منتخبین شهر مبارکه  ازفرماندارو عوامل برگزاری انتخابات شهرستان مبارکه به منظور برگزاری انتخابات پرشور وسالم در شهرستان تقدیر وتشکر نمودند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×