» عمومی » ورزشی » اولین میزبانی سپاهان در آسیا/ فقط ۳ امتیاز هواداران را راضی می‌کند
ورزشی

اولین میزبانی سپاهان در آسیا/ فقط ۳ امتیاز هواداران را راضی می‌کند

اسفند 20, 1392 009

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایمنا . هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز می‌شود و فردا نیز با برگزاری سایر رقابت‌ها به پایان می‌رسد. در یکی از دیدارهای حساس غرب آسیا سپاهان و الهلال عربستان، دو تیمی که رکورددار بیشترین حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند از ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.
هر دو تیم در روز نخست مسابقات ناکام بودند، سپاهان در دوحه با ارائه یک نمایش ناامید کننده مغلوب السد شد و الهلال هم در خانه خود تنها یک امتیاز از مهمان خود، الاهلی امارات گرفت. حال دو تیم می‌خواهند با کسب نتیجه مطلوب ناکامی خود را در هفته نخست جبران کنند و با امید بیشتری به ۴ هفته دیگر لیگ قهرمانان آسیا نگاه کنند.
طبیعتاً سپاهان اگر می‌خواهد امیدی به صعود داشته باشد باید حداقل ۹ امتیاز دیدارهای خانگی را نصیب خود کند و از دیدارهای خارج از خانه نیز دست پر بازگردد، آنها فراموش نکرده‌اند که فصل گذشته نیز به‌رغم کسب ۹ امتیاز از مرحله گروهی صعود نکردند و این کار سخت تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را برای صعود از گروه نشان می‌دهد.
زردپوشان اصفهانی که در دوره گذشته و همچنین نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان امسال نمایش دلپذیری نداشتند فردا حتماً باید ۳ امتیاز را از رقیب سعودی خود بگیرند که اگر در این امر موفق باشند می‌توانند در پایان هفته دوم به رده دوم گروه صعود کنند. هواداران سپاهان البته از بازی‌های اخیر تیم‌شان برابر تیم‌های عربستانی دل خوشی ندارند، آنها هیچ گاه سه شکست ۴ گله برابر الاهلی را در دو دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا فراموش نمی‌کنند و دیگر طاقت ناکامی دوباره در آسیا را ندارند.
سپاهانی‌ها باید خیلی مراقب تیاگو نوس، بازیساز شماره ۷ الهلال باشند، او خطرناک ترین بازیکن این تیم است و پتانسیل این را دارد که همان بلایی را سر سپاهان بیاورد که تاباتا در بازی السد- سپاهان بر سر تیم اصفهانی آورد. همچنین آنها نباید از الشمرانی، مهاجم الهلال غافل باشند که در بازی این تیم برابر الاهلی امارات دو گل به ثمر رساند.
فردا همچنین باید منتظر تغییر در شیوه بازی سپاهان یا تغییر سیستم تیم زلاتکو کرانچار باشیم زیرا او بعد از بازی ضعیف تیمش برابر السد از این تغییرات خبر داد، قطعاً اگر او بخواهد همچنان با یک هافبک دفاعی تنها بازی کند موفق نخواهد شد.
ترکیب احتمالی:
سپاهان:
 رحمان احمدی، احسان حاج صفی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، حسین پاپی، یعقوب کریمی، علی کریمی و مهدی شریفی
الهلال عربستان: 
فايز السبيعی، عبدالله زوری الدوساری، دیگائو، یاسر الشهرانی، سلطان عبدالله الدعيع، محمد الشلهوب، سگوندو کاستیو، سلمان الفرج، تیاگو نوس، ناصر الشمرانی و یاسر القحطانی
در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و السد قطر در دوبی به مصاف هم می‌روند و احتمالاً برنده این بازی صدرنشین گروه در پایان هفته دوم می‌شود.
فردا همچنین نماینده موفق ایران در هفته اول مسابقات در دوحه مهمان لخویای قطر خواهد بود و این امید را دارد تا با دست پر به تبریز بازگردد.
برنامه کامل دیدارهای فردا در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
چهارشنبه ۲۱ اسفند
گروه C:

لخویای قطر- تراکتورسازی ایران ساعت ۱۹
الاتحاد عربستان- العین امارات ساعت ۲۱:۵۰
گروه D:

سپاهان ایران- الهلال عربستان ساعت ۱۹
الاهلی امارات- السد قطر ساعت ۲۰:۴۵
گروه G:

ملبورن ویکتوری استرالیا- چونبوک موتورز کره جنوبی ساعت ۱۲
یوکوهامای ژاپن- گوانژو چین ساعت ۱۴
گروه H: 

اولسان هورنگ کره جنوبی- کاوازاکی ژاپن ساعت ۱۴
گوئیژو رن چین- وسترن سیدنی استرالیا ساعت ۱۵:۳۰

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×