» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه: کلیه کاندیداها موظفند ۳ سری از کلیه اقلام تبلیغاتی خود را به ستاد انتخابات شهرستان تحویل دهند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه: کلیه کاندیداها موظفند ۳ سری از کلیه اقلام تبلیغاتی خود را به ستاد انتخابات شهرستان تحویل دهند

اردیبهشت 17, 1396 0027

ذاکری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه کلیه اقدامات ستاد انتخابات بر اساس برنامه زمان بندی انجام گردیده است، افزود: بحمداله تا کنون مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات ملاحظه نگردیده و عوامل اجرایی به خوبی به وظیغه خود عمل نموده اند.

فرماندار مبارکه به برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی در هفته گذشته اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه بسیاری از نامزدها با شرکت در این جلسه با نحوه تبلیغات و تخلفات انتخاباتی آشنا شدند و با برگزاری چنین جلسه ای کاهش چشمگیری در تخلفات انتخاباتی مشاهده شد.

ذاکری تاکید نمود: کلیه نامزدهای انتخاباتی موظف هستند مسئولین ستادهای تبلیغاتی خود را قبل از شروع فعالیت به ستاد انتخابات شهرستان مبارکه اعلام نمایند در غیر این صورت اجازه انجام هیچگونه فعالیت تبلیغاتی را ندارند.

وی با اشاره به شروع زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ، عنوان نمود: کلیه  کاندیداها موظف هستند  ۳ نسخه از کلیه اقلام تبلیغاتی خود نظیر تراکت،بروشور،CD و … را به ستاد انتخابات شهرستان تحویل دهند.

ذاکری با اشاراه به لزوم رعایت قوانین تبلیغات توسط نامزدها افزود: استفاده از امکانات دولتی نظیر اتوبوس ها واحد ، دستگاههای دولتی و …  به منظور تبلیغات کاندیداها ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با اشاره به رای گیری تمام الکترونیکی در شعب اخذ رای شهر مبارکه ، افزود: به منظور صرفه جویی در وقت و جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای مراجعه کنندگان بایستی قبل از مراجعه به صندوق های اخذ رای الکترونیکی کد نامزدهای مورد نظر خود را در دست داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×