» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ایستگاه آتش نشانی کرکوند افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ایستگاه آتش نشانی کرکوند افتتاح شد

اسفند 18, 1392 1019

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، نخستین ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرکوند روز یکشنبه با حضور « منصور شیشه فروش » مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، « مهدی سلیمانی » فرماندار شهرستان مبارکه، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر کرکوند ، مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان مبارکه افتتاح شد.

در آیین افتتاح این ایستگاه، « منصور شیشه فروش » مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ضرورت وجود ایستگاه های آتش نشانی در شهرها، اظهار کرد: با توجه به واقع شدن شهر کرکوند در منطقه صنعتی و وسعت و پراکندگی این شهر و روستاهای اطراف، تاسیس و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در کرکوند ضروری بود.

فرماندار مبارکه نیز با بیان تاسیس این ایستگاه را یک نیاز برای این منطقه بیان کرد و گفت: تامین شرایط ایمنی شهروندان در منطقه، کمک رسانی به روستاهای اطراف به دلیل بعد مسافت تا مرکز شهر، از جمله اهداف ساخت ایستگاه است.

« مهدی سلیمانی » با اشاره به نقش مهم آتش نشانان در نجات جان مردم، ایجاد این ایستگاه را افزایش سرعت در امداد رسانی به شهروندان بیان کرد.

شهردار کرکوند نیز اعتبار هزینه شده برای تکمیل و تجهیز این ایستگاه آتش نشانی را بالغ بر چهار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کاهش زمان رسیدن به محل حادثه، ایجاد و افزایش حس امنیت در میان شهروندان از اهداف احداث این ایستگاه است.

« سلطانی » افزود: ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرکوند با مساحت 515 مترمربع در دو طبقه شامل آشیانه، اتاق مخابرات، دفتر ریاست، اتاق ورزش، اتاق آموزش و استراحتگاه است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×