» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: خبر انحلال شرکت پلی اکریل کذب محض است
شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: خبر انحلال شرکت پلی اکریل کذب محض است

بهمن 27, 1395 0011

علی اصغر ذاکری فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به مشکلات صنعت پلی اکریل افزود: متاسفانه برخی رسانه های خبری با انتشار اخبار کذب باعث ایجاد نگرانی در بین کارگران شرکت شده اند که این خبر کذب می باشد.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه برای تهیه مواد اصلی اکریلیک حداقل سه ماه زمان لازم است ، خاطر نشان ساخت : با تشخیص هیات اجرایی تا راه اندازی مجدد کارخانه وخط تولید، کارگران می توانند از بیمه بیکاری استفاده نمایند  و بعد از راه اندازی خط تولید مجددا به کارخانه بازگردند وبه کار خود ادامه دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تلاش ها و پیگیری های مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی و نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی،بویژه استاندار معزز که  مجدانه پیگیر امور پلی اکریل بوده   ،اضافه کرد : همه مسئولین در راستای رفع بحران شرکت تلاش می کنند که شایسته تقدیر است ولی متاسفانه برخی افراد با متشنج نمودن شهرستان سعی در نادیده گرفتن اقدامات انجام شده در این زمینه را دارند.

ذاکری با اشاره به برگزاری جلسات و مکاتبات فراوان در خصوص بحران شرکت پلی اکریل افزود: به قدری موضوع مهم است که در کمیسیون کارگری شورای امنیت ملی  کشور مطرح گردیده است و دولت به جد پیگیر رفع این بحران است.

فرماندار مبارکه به اشتغال ثبت شده در سامانه رصد اشتغال کشور اشاره نمود و افزود : طبق آخرین آمار از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، در شهرستان مبارکه ۱۸۲۰ نفر اشتغال پایدار به ثبت رسیده است ، از این تعداد ۳۷۰ نفر در شرکت سپهر پلیمر مشغول به کار شده اند که ۷۰ درصد از کارگران این شرکت بومی شهرستان مبارکه می باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×