» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مبارکه: برنامه های دهه فجر باید مردمی محور برگزار شود.
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون فرماندار مبارکه: برنامه های دهه فجر باید مردمی محور برگزار شود.

دی 26, 1395 0010

دکتر سلطانی معاون فرماندار در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یار دیرین امام و دوست و همراه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: عظمت وبزرگی انقلاب اسلامی ایران به برکت امام راحل (ره)بوده و یاد و اندیشه های ایشان باید در برنامه های دهه فجر گنجانده شود.

جواد سلطانی از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به عنوان یک انقلاب بزرگ در قرن حاضر اشاره کرد و افزود: این انقلاب که در ایران شکل گرفت یک انقلاب منحصر به فرد بوده و در تاریخ چنین انقلابی تاکنون به این شکل صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردها وخدمات ارزنده نظام وانقلاب برای مردم بویژه جوانان بازگو شود از همه مسئولان خواست ضمن برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم دهه فجر ،دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو نمایند.

 وی اظهار کرد: شکل گیری انقلاب خود باوری و اعتماد به نفس را برای جوانان ما به ارمغان آورد و امروز نیز باید این دستاورد بزرگ برای جوانان امروز بیان و تبین شود وامید به آینده را درمردم  وجامعه تقویت نمایند.

معاون فرماندار با تاکید براینکه نباید بین نسل گذشته و امروز شکاف ایجاد شود ، ایجاد شکاف نسلی  را بزرگ ترین آفت برای انقلاب دانست وخاطر نشان ساخت:نسل جدید کشور باید با رشادتها واز جانگذشتگی های نسل گذشته آشنا وآنها را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر در شهرستان باید مردمی محور برگزار و از مردم خواست در این مراسمات حضور مستمر و دائمی داشته باشند.

سلطانی ازدانشگاه ها وآموزش وپرورش خواست کرسی های آزاد اندیشی پیرامون دستاوردهای نظام را جزءبرنامه های اصلی خود قرار دهند و همکاری لازم را با ستاد دهه فجر شهرستان جهت برگزاری برنامه های این دهه انجام دهند.

سلطانی با بیان اینکه مراسم یوم ا… ۱۲ و۲۲ بهمن ماه باید هرچه باشکوهتر برگزار شود ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در مراسمات دهه فجر وراهپیمایی ۲۲ بهمن از مسئولان شهرستان خواست برنامه ریزی لازم در این خصوص را داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×