» اخبار ایران و جهان » هوای اصفهان پس از ۴ روز در وضعیت سالم ثبت شد/هوای کاشان ناسالم
اخبار ایران و جهان

هوای اصفهان پس از ۴ روز در وضعیت سالم ثبت شد/هوای کاشان ناسالم

دی 23, 1395 0010

اصفهان – رئیس اداره آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان گفت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان پس از ۴ روز متوالی در وضعیت سالم ثبت شد اما در برخی ایستگاه‌های سنجش آلایندگی در وضعیت ناسالم قرار دارد.

 

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شاخص کیفی هوای اصفهان نسبت به روز گذشته  از ۱۱۴ به ۹۱ رسیده است و در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز پس از چهار روز متوالی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، در وضعیت سالم ثبت شده است.

وی افزود: بر این اساس امروز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه‌های میدان احمد آباد ۸۵، میدان امام حسین ۱۰۴، بزرگراه خرازی ۱۰۵، بلوار دانشگاه ۹۱، خیابان پروین ۸۲، خیابان رودکی ۷۹ و چهار باغ خواجو ۸۸ بوده است که به جز ایستگاه میدان امام حسین و بزرگراه خرازی نشانه وضعیت سالم است.

هوای کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوا در بازه، صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ نشانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس  و در بازه ۱۵۰ تا ۲۰۰ وضعیت ناسالم برای عموم مردم را نشان می‌دهد، ابراز داشت: امروز به جز شهر کاشان در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی شهرستان‌های اصفهان نیز وضعیت هوا سالم گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، میانگین شاخص کیفی آلودگی در کاشان ۱۱۱، مبارکه ۷۹، سگزی ۷۱ و در نجف آباد ۶۵ است و در خمینی شهر و شاهین شهر نیز در وضعیت سالم ثبت شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×