» اخبار ایران و جهان » نقاط تصادف خیز اصفهان در صورت تامین اعتبار رفع خواهد شد
اخبار ایران و جهان

نقاط تصادف خیز اصفهان در صورت تامین اعتبار رفع خواهد شد

دی 1, 1395 0011

اصفهان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: در حال حاضر نقاط پر حادثه و تصادف خیز اصفهان شناسایی شده که درصورت تامین اعتبار می‌توانیم اقدام به رفع این مشکل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه ظهر چهارشنبه، به مناسبت روز راهدار در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: در بیشتر تصادفاتی که رخ می‌دهد عامل انسانی نقش محوری دارد که خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز عمده دلیل تصادفات است.

وی بیان داشت: تصادفات به غیر از خطای انسانی به عوامل جاده‌ای بر می‌گردد و همچنین نوع خودرو هم در بروز تصادفات نقش دارد که پراید و پژو بالاترین تصادفات را دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: هر ساله شاهد حوادث ناگوار رانندگی هستیم و به همین منظور مانور امداد و جاده‌ای به منظور ارتقا آمادگی دستگاه‌های مرتبط برگزار کردیم.

وی تجلیل از راهداران را به مناسبت روز راهدار در برنامه داریم، اضافه کرد: ۷۵ پروژه روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در دست اقدام داریم.

دادخواه گفت: روکش آسفالت جاده‌ها وضعیت خوبی ندارد که جزو برنامه‌های اصلی ما شده است و با تخصیص اعتبارات به طور قطع بدنبال آسفالت جدید جاده‌ها هستیم.

وی اظهار داشت: هر ساله ۴۰۰ کیلومتر آسفالت جاده‌ها را در دست داریم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×