» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت هفته وحدت
شهرستان مبارکه

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت هفته وحدت

آذر 21, 1395 009

علی اصغر ذاکری طی پیامی سالروز میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،حضرت امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و باایمان شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

و آن گاه که مردم را بر محور کلام برحق و آسمانی ” قولوا لا اله الا الله تفلحوا ” گردهم آورند .وحدت امت در دایره دین جهان شمول اسلام ارائه شد که تا ابد زنده و پایدار بماند.

گلستان ایران با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی ، نمونه ای از آرمان رسول الله )ص) در وحدت است و یقیناً مردم شهرستان  در سایه چتر پربرکت ، پیامبر نور و مهربانی ، عشق و محبّت به هم نوع را از اوجب واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه ی کار خویش می سازند.

امید است همه ی ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته ،در قالب یک امت واحده حرکت کرده و نگارستان ایران را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت می گویم.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×