» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » یدالله سعیدی به عنوان مدیر جدید اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان اصفهان(اسدآباد)معرفی شد
شهرستان مبارکه

یدالله سعیدی به عنوان مدیر جدید اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان اصفهان(اسدآباد)معرفی شد

آبان 20, 1395 10103

فرمانداری مبارکه  طی مراسمی با حضور مدیر کل زندان های استان اصفهان،فرماندار شهرستان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولان شهرستان، سعیدی به عنوان رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اسد آباد معرفی گردید.

در این مراسم مدیر کل زندان ها ضمن تقدیر از زحمات ارزنده بیژنی رئیس سابق اردوگاه افزود: بدون شک عملکرد مثبت ایشان به دلیل حمایت های بی شائبه مسئولین استان و شهرستان بوده است که امیدواریم این تعامل و همکاری ادامه یابد.

وی اضافه کرد : تعامل  گسترده مسئولین با اردوگاه، عمل به دستورالعمل ها و اولویت های سازمانی، گسترش همه جانبه برنامه های اصلاح و تربیتی، اشتغالزایی وحرفه آموزی، توجه به مسائل فرهنگی ،آموزشی و بهداشتی زندانیان از جمله برنامه های مهم می باشد که امیدواریم با تلاش و پشتکار ریاست جدید و تعامل مسئولین بیش از پیش محقق گردد.

وی با بیان اینکه تغییر لازمه رشد و پویایی هر سازمانی است افزود: امیدواریم این تغییر زمینه را برای اصلاح و تربیت افرادی از جامعه که بنا به دلایلی نیاز به اصلاح دارند فراهم نموده و به آغوش جامعه بازگردانند.

اسدالله گرجی زاده به امانت داری خوب مسئولین زندان های استان اشاره نمود و خاطر نشان ساخت : فردی که در زمان تصدی خود عملکرد خوبی را داشته باشد شایسته ارتقاء به پست دیگر می باشد که این تغییر به دلیل ارتقاء مسئول قبلی و جدید اردوگاه است و دلیل دیگری نخواهد داشت.

مدیر کل زندان های استان اصفهان با اشاره به نیاز اردوگاه به افزایش ظرفیت خود و تامین تجهیزات و امکانات افزود: تجهیز اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی اسد آباد در اولویت است که با تخصیص اعتبارات به زندان ها در اولین فرصت نسبت به افزایش ظرفیت اردوگاه و تجهیز شدن آن اقدام خواهیم نمود.

در این مراسم ذاکری فرماندار نیز ضمن تشکر از تلاش های بیژنی رئیس سابق اردوگاه افزود: اقدامات

انجام شده در راستای سیاست های قوه قضائیه و تکریم عزیزانی که مدتی را در اردوگاه می گذرانند با حمایت های مسئولین استانی و شهرستان محقق گردیده که شایسته تقدیر است.

ذاکری گفت :با توجه به نزدیک بودن شهرستان مبارکه به مرکزاستان ، صنعتی بودن و هم مرز بودن با چند شهرستان بزرگ اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی در شهرستان مبارکه واقع شده است که در فرمانداری شهرستان و شورای تامین مسائل اردوگاه در سه مقوله امنیتی،سیاسی و اجتماعی رصد و بررسی می شود.

وی به مشکل آب شرب اردوگاه اشاره نمود و افزود:با تعامل و همکاری اداره آب وفاضلاب منطقه ای آب شرب حل شد.

رئیس شورای تامین شهرستان از روحانیون و مربیان اردوگاه در راستای آموزش مسائل مذهبی ،بهداشتی و فرهنگی افراد در اردوگاه تشکر کرد و افزود: آموزشهای مذهبی ،فرهنگی و اجتماعی از عوامل کاهش آسیبهای درون زندان است که زمینه ایجاد محیطی سالم و انسانی را برای فعالیتهای اثربخش و مفید فراهم میکندکه امیدواریم ادامه پیدا کند.

در ادامه سعیدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی بیژنی انتصاب سعیدی را به سمت مدیر جدید اردوگاه حرفه آموزی استان اصفهان تبریک گفت:امروز کاهش مشکلات اردوگاه اسدآباد یکی از دغدغه مسئولان ودستگاه قضایی شهرستان است که امیدواریم با تعامل وهمکاری مسئولان شهرستان وحمایت دستگاه قضا بتوانیم آنها را برطرف نماییم.

وی با بیان اینکه  حمایت ازخانواده زندانی ها لازم است افزود:از مدیرکل زندانهای استان درخواست داریم با توجه به اینکه بخش عمده ای از زندانیان مواد مخدر در این اردوگاه نگه داری می شوند وخانواده انها می توانند در بهبود وضعیت آنها تاثیر به سزایی داشته باشند به طور ویژه از انان حمایت نمایند.

وی از امادگی خود در خصوص رفع مشکلات اردوگاه خبر داد وگفت:در ماه های گذشته جلساتی در خصوص مشکلات اردوگاه با مدیر سابق زندان داشته ایم که امیدوایم با پیگیری در کشور واستان بخشی از آنها را مرتفع نماییم.

 نماینده مردم ازمسئولان استان وشهرستان خواست در جهت رفع مشکلات حمل ونقل خانواده  زندانیان و بهسازی جاده اصلی اردوگاه تلاش وبا اختصاص حمل ونقل عمومی در این مسیر به خانواده های زندانیان کمک نمایند.

درپایان از زحمات منصوربیژنی تجلیل ویدالله سعیدی به عنوان مدیر جدید اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان اصفهان(اسدآباد)معرفی شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×