» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مشکلات اسناد مالکیت زمینهای طالخونچه،دیزیچه،هراتمه وفخرآباد با رئیس بنیاد مسکن کشور مطرح وبررسی شد
شهرستان مبارکه

مشکلات اسناد مالکیت زمینهای طالخونچه،دیزیچه،هراتمه وفخرآباد با رئیس بنیاد مسکن کشور مطرح وبررسی شد

آبان 20, 1395 1028

 ذاکری در آئین افتتاح ۴۹ واحد مسکونی وکلنگ زنی  ۵۱ واحدی انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان با حضور تابش ،رئیس بنیاد مسکن کشور ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل بنیاد مسکن وجمعی از مسئولان وخیرین استان وشهرستان در روستای حسن آباد تنگ بیدکان برگزار شد با بیان اینکه شهرستان مبارکه یکی از صنعتی ترین شهرستان های استان وکشور است وبه طبع ان نیز یکی از مهاجر پذیرترین شهرستان ها تبدیل شده گفت:این امر امار بیکاری و متقاضیان مسکن را نیز بالا برده است .

وی با بیان اینکه خیرین شهرستان همکاری خیلی خوبی با انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان داشته اند اضافه کرد:شهرداری وشورای اسلامی شهر مبارکه علاوه بر مساعدت مالی ،۵پلاک را در یکی از نقاط خوب شهر در اختیار انجمن قرار داده اند که جا دارد از این عزیزان تشکر شود.انتظار داریم با همکاری وحمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بتوانیم در اینده  شاهد احداث منازل مسکونی خوبی برای قشر محروم شهرستان داشته باشیم.

فرماندار شهرستان به مشکلات شهر های طالخونچه ودیزیچه وروستاهای هراتمه وفخرآباد با بنیاد مسکن اشاره کرد وگفت: برخی از مردم این مناطق به جهت عدم تمکن مالی قادر به پرداخت سهم خود به بنیاد مسکن نیستند که انتظار داریم با مساعدت رئیس بنیاد مسکن کشور مشکل این عزیزان نیز حل شود.

ذاکری از دستگاه های خدمات رسان همچون آب وبرق وگاز و..وهمچنین دهیاری وشورای اسلامی روستای حسن اباد تنگ بیدکان در خصوص همکاری با انجمن خیرین تشکر کرد وگفت:خوشبختانه با تعامل وهمکاری خیلی خوبی که این عزیزان داشتند این پروژه در کمترین زمان ممکن آماده افتتاح وبهره برداری رسید که امیدواریم این همکاری ها در اینده نیز ادامه داشته باشد.

در ادامه مهندس سعیدی ،نماینده مردم ضمن تشکر از مساعدت وهمکاری رئیس بنیاد مسکن کشور باشهرستان ،به مشکلات زنان بی سرپرست یا بد سرپرست شهرستان اشاره کرد وگفت:می توانیم با راه اندازی کارگاه های کوچک برای این عزیزان ،بخشی از مشکلات آنها را مرتفع نماییم واز رئیس بنیاد مسکن کشور انتظار داریم یک قطعه زمین برای ساخت کارگاه های کوچک در اختیار شهرستان قرار دهد.

سعیدی با بیان اینکه در گذشته شهرداریها با توجه به شرایط مالی مناسب همکاری خوبی با انجمن داشته اند گفت:در حال حاضر شهرداریها در وضعیت مالی خوبی قرار ندارند وشاید مانند گذشته نتوانند مساعدت نمایند وانتظار داریم بنیاد مسکن کشور واستان ،انجمن خیرین را حمایت وپشتیبانی نماید.

نماینده مردم از خیرین شهرستان نیز تشکر کرد وگفت:انتظار داریم خیرین ومردم شهرستان همچون گذشته با انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان همکاری و از آنان حمایت نمایند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×