» اخبار ایران و جهان » تمام راه‌های استان اصفهان دو بانده شد
اخبار ایران و جهان

تمام راه‌های استان اصفهان دو بانده شد

مهر 28, 1395 0010

اصفهان- مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تمام راه‌های استان اصفهان دو بانده شده است و این در حالی که فقط جاده اردستان به این شکل در نیامده که به زودی دوبانده خواهد شد.

 

حجت الله غلامی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت ساخت و ساز در جاده های استان اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۲ کیلومتر از محور اصفهان – اردستان به بهره برداری رسیده است و ۲۳ کیلومتر آن تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان اشت: ۱۷ کیلومتر باقیمانده از این جاده در صورت تامین بودجه تا پایان سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان درخصوص ۲۳ کیلومتر آماده افتتاح گفت: ۲۳ کیلومتر از عملیات در این محور از سمت کمشچه به پیچ دیزی لو به اتمام رسیده است و تنها ۹ کیلومتر آن نیاز به آسفالت دارد که در صورت تامین اعتبار تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد و پیچ دیزی‌لو به سمت اردستان به عنوان یکی از نقاط پرتصادف این محور حذف خواهد شد و این جاده با اضافه کردن یک واریانت نزدیک پل راه آهن به جاده اصلی وصل می‌شود.

جاده نیمه کاره اردستان به زواره در انتظار اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اعتبارات این پروژه گفت: اعتبارات سال ۹۴ این پروژه ۶۲ میلیارد ریال بود و در سال ۹۵ حدود ۵۰ میلیارد ریال برای آن درنظر گرفته شد که با استفاده از اسناد خزانه ملی در تلاش هستیم بدهی‌های پیمانکاران این بخش را نیز پرداخت کنیم.

وی از مشکلات موجود در احداث این پروژه را وجود پل راه آهن در این مسیر اعلام کرد و گفت: اجرای پل دوم راه آهن جهت احداث خط دوم راه آهن لازم است توسط اداره کل راه آهن انجام شود و احداث پل دوم راه آهن به اداره راه و شهرسازی مربوط نمی‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×