» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار مبارکه به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی
شهرستان مبارکه

پیام تبریک فرماندار مبارکه به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی

مهر 7, 1395 2013

فرماندار مبارکه با صدور پیامی ،فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه است.

این روز ، یادآور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت کردند.

درود بر شما نیروهای زحمتکشی که با تعهد و بهر گیری از توان خود ، ازخودگذشتگی و حضور موثر در امداد ونجات باعث ارتقاء عملکرد سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی وتقویت جایگاه این سازمان در اذهان و قلبهای شهروندان شده اید.

بدون تردید تلاش جمیع آتش نشانان و فداکاری آنان که با ایثار و ازخودگذشتگی در پی نجات جان هم نوع خود وفراتر از آن  به قلب خطر و حادثه می روند، ستودنی است وامروزه با ارتقاء سطح شاخصهای کیفیت زندگی شهری و روستایی، آتش نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت رسانی به آسیب دیدگان در شهرها و روستاها، در هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه نیز درخط مقدم امداد و نجات به آسیب دیدگان قرار دارند.

اینجانب فرارسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشان را به تمام آتش نشانان ، به ویژه پرسنل خدوم، تلاشگر، جهادی، شهرداریهای شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خدای منان آرزوی سلامت و بهروزی را برای آنان داشته باشم.

 

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×