» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرمانده لشکرامام حسین(ع): آمریکا با به وجود آوردن داعش، جای پای خود را در منطقه باز می کند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرمانده لشکرامام حسین(ع): آمریکا با به وجود آوردن داعش، جای پای خود را در منطقه باز می کند

مهر 6, 1395 1013

هشتمین‌همایش بزرگ رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه و یادواره ی سرداران و شهدای شهرستان  با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران شهرستان در تاریخ ۹۵/۰۷/۰۵ در محل سپاه ناحیه برگزار گردید.

دراین همایش که از طرف هیات رزمندگان اسلام شهرستان و سپاه ناحیه مبارکه برگزار گردیده بود، بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ نصر اصفهانی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج مبارکه ضمن عرض خیر مقدم گویی به رزمندگان، خانواده های شهدا و
دیگر ایثارگران شهرستان، به تشریح برخی از مسائل منطقه از جمله مسئله نفوذ آمریکا و قدرت های شیطانی و تبیین دیدگاههای مقام معظم رهبری نسبت به مسائل روز پرداخت.
در اد،امه این همایش ، اجرای زیبایی گروه جوانان و جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه حال و هوای معنوی خاصی به جلسه بخشید.
سخنران ویژه این همایش سردار عرب پور«فرمانده لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین(ع) » بود  وی با استفاده از سخنان گهربار رهبری و حضرت امام(ره)، به حفظ انقلاب و آرمانهای آن اشاره کرد و افزود باید مراقب نفوذهای مختلف آمریکا و کشورهای فرمانبردار آنها در کشور بعد از توافق برجام بود و همه بدانیم که آمریکا و اسراییل با به وجود آوردن داعش در منطقه خاورمیانه جای پای خود را در منطقه باز می کند.

این همایش با گزارش آقای حجت الله کریمیان «مسول هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه» دنبال شد
پایان این همایش با نمایش ویژه دفاع مقدس همراه شد و در انتها رزمندگان و بسیجیان در ضیافت شام، مهمان هیات رزمندگان اسلام شهرستان و سپاه ناحیه بودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×