» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام رییس اتحادیه خوار و بار و لبنیات فروشان شهرستان مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس
شهرستان مبارکه

پیام رییس اتحادیه خوار و بار و لبنیات فروشان شهرستان مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس

مهر 4, 1395 1014

مجتبی ایرانپور رییس اتحادیه خوار و بار و لبنیات فروشان شهرستان مبارکه طی پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

تاریخ پر بار این سرزمین، همواره شاهد دلاوری ها و از جان گذشتگی های زنان و مردان بی ادعایی بوده که با شجاعت و سلحشوری های خود، مقابل هر تهدید و تهاجمی ایستادند و از کیان کشور و ملت و آیین خود مردانه دفاع نموده و هر نقشه شوم و پلیدی  را در نطفه خنثی کرده‌اند. هنوز رزم آوریها و مقاومت آحاد و اصناف مردمان غیور ایران اسلامی را در برابر هشت سال هجوم گسترده و وحشیانه ی نظام جهانی  استکبار از یاد نبرده ایم.

اگر در آن روزهای مقاومت و ایثار، رزمندگان اسلام  در جبهه‌های نبرد غرب و جنوب، شجاعانه در برابر تهاجم دشمن تا به دندان مسلح ایستادند، در پشت جبهه نیز غیور مردان کارگر و تولیدکنندگان جزء و کوچک باتلاش خود از جنگ پشتیبانی کردند و نگذاشتند تا چرخ های خسته از هجوم همه جانبه و جنگ نظامی و اقتصادی این مرز و بوم از حرکت باز ایستد و ثمره آن تلاشها و خود کفایی ها نقطه شروعی شود برای آبادانی اقتصاد بومی و ملی کشور.
امروز نیز خانواده 6/5 میلیونی شاغلین اصناف به تاسی و بهره مندی از پشتوانه تلاش تولیدگران و فعالان نظام توزیع و خدمات ، پرچم دار مبارزه با ورود کالاهای غیر بومی و پیش برد اقتصاد مقاومتی هستند.
اینجانب به عنوان سرباز کوچک دوران دفاع مقدس و هم رزم امروز فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی، آغاز هفته دفاع مقدس را محضر فرماندهی کل قوا و  تمامی فرماندهان و سربازان جان برکف نظام در نیروهای مسلح و همچنین به بسیجیان اصناف و تمامی فعالان و تلاشگران اقتصادی کشور ، به خصوص مجاهدان صنفی تبریک عرض نموده و برایتان در راه خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و تایید دارم.
سرباز کوچک نظام و فدایی ملت و رهبر عزیزمان؛ مجتبی ایرانپور مبارکه

 

http://www.m-azizi.ir/wp-content/uploads/2015/09/68716_orig.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×