» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس
شهرستان مبارکه

پیام تبریک فرماندار مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

مهر 1, 1395 1013

فرمانداری شهرستان ، علی اصغر ذاکری در پیامی آغاز بهار دانش و رویش گلدسته های تعلیم و تربیت را تبریک گفت:

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است. در مهر، تلاش و و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند.

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

در طلیعه ماه مهر، معلم و استاد، دانشجو و دانش‌آموز و همه پویندگان علم و دانش، حرکتی پرشتاب برای فتح قله‌های معرفت و کرامت انسانی آغاز می‌کنند تا پیرایه‌های جهل، نادانی و بی‌ سوادی را از پیکر جامعه بشری بزدایند و انسان‌ها را در مسیر حیات‌بخش آگاهی قرار دهند.

 امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 اکنون‌ که در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، هدایت‌ ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می‌پیماید، مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌عنوان بسترساز این امر خطیر، با خدمت شبانه‌روزی و استفاده از همه مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت می‌کند.

امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” شده است با عمل به منویات رهبری عزیز و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

اینجانب شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان مبارکه تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×