» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهردار دیزیچه:دوازدهمین یادواره شهدای دیزیچه25شهریور درآستان مقدس امامزاده سلیمان(ع) برگزار میشود
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار دیزیچه:دوازدهمین یادواره شهدای دیزیچه25شهریور درآستان مقدس امامزاده سلیمان(ع) برگزار میشود

شهریور 23, 1395 1035

شهردار شهر دیزیچه در نشست خبری دوازدهمین یادواره شهدای شهر دیزیچه گفت: تاکنون یازده یادواره طی 10 سال گذشته برای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده این عزیزان در این شهر برگزار شده و دوازدهمین یادواره شهدای شهر دیزیچه 25 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس، مهندس شهاب راسخ افزود: شهدا نیاز به یادواره های ما ندارد و اگر یادواره ای برگزار میشود برای تذکر به خودمان و همچنین برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خصوصاً برای نسل سوم و چهارم انقلاب تا نوجوانان و جوانان با سیره، منش و اخلاق شهدای این مرز و بوم آشنا شوند و بدانند این جوانان و نوجوانان در یک برهه حساس تاریخی چه سلحشورانه و هنرمندانه اخلاق و تربیت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی در رابطه با دوازدهمین یادواره شهدا شهر دیزیچه افزود: ما در دیزیچه دو سردار شهید و ۱۲۲ شهید و ۱۷ شهید شرکت سیمان سپاهان و ۶۰۰ شهید در شهرستان مبارکه داریم که ما علاوه بر شهدای یادواره شهر دیزیچه برای شهدای شهرستان مبارکه نیز مراسم بزرگداشتی خواهیم داشت.

وی در بیان نقاط قوت یادواره های گذشته گفت: حضور پر شور مردم شهر دیزیچه و شهر های اطراف در این یادواره ها بوده و در این مراسم تمام رزمندگان ایثارگران و خانواده شهدا در این برنامه حضور پیدا میکنند.

شهردار دیزیچه افزود: همچنین کتاب سرگذشت، زندگی نامه، اخلاق و منش 122 شهید شهر دیزیچه به تیتراژ 1000 عدد تهیه شده که در اختیار مردم عزیز قرار میگیرد.

عکاس: میلاد توکلی

imgl5256

imgl5257 _mgl5188 _mgl5189 _mgl5190 _mgl5213 _mgl5215 _mgl5220 _mgl5238 imgl5195 imgl5199 imgl5200 imgl5253

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×