» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه: ناگزير از جذب سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي در عمران شهري هستيم
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: ناگزير از جذب سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي در عمران شهري هستيم

شهریور 18, 1395 0114

شهردار مبارکه گفت: شهرداري براي ايجاد و تأمين درآمدهاي پايدار، در شهر تلاش مي كند و در این زمینه ناگزير از جذب سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي در عمران شهري هستيم.

امام جمعه مباركه به همراه شهردار مباركه، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، از نزديك در جريان آخرين تغييرات و پيشرفت فيزيكي پروژه هاي عمراني شهرداري قرار گرفت و از مديريت شهري مباركه به لحاظ اجراي اين پروژه ها قدرداني و تشكر كرد.

حجت الاسلام محمدي در جريان اين بازديد از باغ بانوان، استخر نصيرآباد، خيابان شهداي طاهري، ادامه بلوار آزادگان بازديد كرد و در جريان آخرين وضعيت پروژه ها و مشكلات قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان مباركه در اين بازديد اقدامات شهرداري در جهت بهبود و آباداني شهر مباركه را خوب ارزيابي كرد و از تلاش‌هاي شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر در اجراي اين پروژه‌ها تشكر و قدرداني نمود.

حجت الاسلام محمدي گفت: ديدن طرح‌هاي عمراني كه در سال‌هاي اخير در شهرمباركه به مرحله اجرا درآمده است، براي من بسيار جالب توجه بود و از ديدن آنها خوشحال شدم.

وي با بيان اينكه شهرداري ها به عنوان خدماتي ترين سازمان در بين سازمان ها و ادارات شهرستان محسوب مي شوند، گفت : زمينه خدمت درشهرداري ها به جهت تعدد وتنوع وظايف ازيك سو و پرمراجعه بودن اين دستگاه ازسوي ديگر، بيش از ديگر سازمان ها و دستگاه ها فراهم است.

وي از تعامل و همكاري و همدلي مجموعه شهرداري با ساير ادارات نيز تشكر نمود و افزود: در سايه اين اتحاد و وحدت مي توان خدمات بزرگي به شهروندان ارائه داد.

شهردار مباركه نيز در ادامه ضمن عرض خير مقدم به امام جمعه مباركه و اعضاي شوراي اسلامي شهر از حمايت ها و تلاش هاي اين عزيزان در ساختن شهر مباركه تشكر نمود و گفت: با همدلي و همكاري شوراي اسلامي شهر و ساير بخشها مي توان كارهاي ماندگاري را براي مردم شهر به انجام رساند.

مهندس شرفا در ادامه به تشريح پروژه هاي در حال انجام شهرداري مباركه پرداخت و گفت: با توجه به محدوديت منابع مالي و بودجه اي شهرداري، بدون حمايت و بهره گيري از توان و ظرفيت هاي بخش خصوصي در بخش توسعه شهري ، امكان ايجاد تحول در روند عمران و آباداني شهر وجود ندارد.

شهردار مباركه با بيان اينكه ناگزير از جذب سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي در عمران شهري هستيم، گفت: شهرداري براي ايجاد و تأمين درآمدهاي پايدار، در شهر تلاش مي كند.

وي با بيان اينكه شهرداري تا حد توان و با توجه به امكانات موجود با مشاركت مردم جهت شروع و تكميل پروژهاي عمراني سطح شهر تلاش مضاعف خواهد داشت، اظهار كرد: روند اجراي پروژه ها در شهر مباركه مورد رضايت قرار دارد.

شهردار مباركه در ادامه با بيان اينكه پروژه احداث باغ بانوان از مهمترين پروژه هاي اولويت دار شهرداري و شورا است كه با اجراي آن، مشكل ورزش و تفريح بانوان بعنوان نيمي از جامعه شهري مباركه حل خواهد شد، تصريح كرد: اجراي پروژه هاي قلعه نهچير، ادامه بلوار آزادگان ، خيابان شهداي طاهري و استخر نصيرآباد نيز در اولويت پروژه هاي شهرداري قرار دارد.

در پايان دكتر پروين صالحي، رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه ضمن تشكر از حضور امام جمعه شهرستان مباركه، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر، از تلاش هاي صادقانه پرسنل شهرداري بخصوص كارگران زحمت كش كه در هر شرايطي جهت ساختن شهري زيبا و پاكيزه تلاش مي كنند تقدير كرد.

دكتر صالحي با بيان اينكه تمام دغدغه اعضاي شورا كسب رضايت مردم است، گفت: در اين زمينه تا حد توان از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهيم كرد و اميدواريم با همفكري و مشاركت شهروندان فهيم كه بزرگترين پشتوانه اعضاي شورا هستند روز به روز اين رضايت بيشتر شود

 
 
 
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. ناصر

    هم زمان با کلنگ زنی استخر نصیرآباد بازار فدک هم کلنگ زنی شد که عملیات اجرائی و بودجه آن به فراموشی سپرده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×