» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت هفته دولت
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت هفته دولت

شهریور 4, 1395 0012

علی اصغر ذاکری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،آغاز هفته دولت و فرا رسیدن روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان مبارکه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج‌ خونین مردان استوار دولت و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است.
هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال “اقتصاد مقاوتی ،اقدام وعمل” نامگذاری شده است،  تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری با محوریت شعار امسال، گام بردارند.

 هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیر فراهم آیدو دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه دهندچراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و شهدای والامقام مجموعه دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، تبریک عرض نموده و موفقیت همگان در راستای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) ورهبرمعظم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×