» عمومی » ورزشی » مولایی در بیمارستان بستری شد/ سطح هوشیاری بهادر بالاست
ورزشی

مولایی در بیمارستان بستری شد/ سطح هوشیاری بهادر بالاست

تیر 31, 1395 0013

وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران در راه بازگشت به آمل دچار حادثه شدید رانندگی شد و در بخش آ سی یو بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر مولایی شب گذشته در راه بازگشت به آمل به همراه پدر و پدربزرگ خود با اتومبیل پراید در سانحه رانندگی با نیسان  آسیب دید و به بخش آی سی یو بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافت.

در این سانحه شدید پدربزرگ وی در دم جان سپرد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: چهارشنبه شب ۱۱ نفر در دو حادثه ویژه تصادف در مازندران مصدوم شدند که بهادر مولایی وزنه بردار کشورمان نیز در بین مصدومان بوده است.

زکریا اشکپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در محور هراز در منطقه کلرد در ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه برخورد خودروهای نیسان و پراید و کامیون ایسوزو شش مصدوم برجای گذاشت.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه چهار دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس آمل ۱، آمل ۲، آمل ۳ و سقرچی به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین که همگی مرد بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند و بهادر مولایی وزنه بردار کشور ما نیز در بین مصدومین بود.

اشکپور افزود: مولایی اکنون در ICU بیمارستان ۱۷ شهریور آمل بستری بوده و سطح هوشیاریش خوب است.

وی عنوان کرد: در حادثه تصادف دوم در بهشهر در منطقه زیروان بهشهر اتفاق افتاد پنج مصدوم داشت ودو دستگاه از آمبولانسهای پایگاه اورژانس بهشهر و یک دستگاه از پایگاه اورژانس رستمکلا به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: مصدومین که سه مرد، یک خانم و یک دختر بچه ۴ ساله بودند، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی بهشهر منتقل شدند.

محمدلطیفی مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سانحه تصادف برای وزنه بردار ملی پوش استان افزود: بهادر مولایی دچار آسیب از ناحیه لگن شد و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارد.

مولایی برای حضور  در رقابتهای انتخابی تیم ملی وزنه برداری و مراسم بدرقه ملی پوشان با حضور رئیس جمهور در تهران حضور یافته بود.

http://media.mehrnews.com/d/2016/07/21/4/2147228.jpg

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×