» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آیین ویژه میهمانی لاله‌ها در مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آیین ویژه میهمانی لاله‌ها در مبارکه برگزار شد

بهمن 17, 1392 0013

به گزارش خبرنگار سایت شمس شهرستان مبارکه ، آئین ویژه میهمانی لاله‌ها هم‌زمان با ششمین روز دهه مبارک فجر در حالی که هوا سرد بود درگلزار شهدای نقاط شهری و روستایی شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایت شمس شهرستان مبارکه ،این آیین که از صبح امروز در بیشتر نقاط شهرستان آغاز شده است  به طوری که در فضایی خاص و آکنده از معنویت که اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهیدان و هم سنگران، جانبازان و ایثارگران نیز در حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه بر مزار شهدا قبور آنان را با گلاب شستشو داده و با آنان به نجوای عاشقانه پرداختند.

اعضای خانواده شهدا نیز با گلاب و عطر محمدی قبور پدران و برداران شهید خویش را شسته و در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آنان پیمان بستند که همواره راه آنان را ادامه داده و از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

نوجوانان و جوانان بسیجی شهرستان نیز با لباس‌های متحد شکل با در دست داشتن شاخه های از گل بر سر قبور شهیدان دوران دفاع مقدس حضور یافتند و اعضای خانواده شهدا نیز با گلاب و عطر محمدی قبور پدران و برداران شهید خویش را شسته و در سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آنان پیمان بستند که همواره راه آنان را ادامه داده و از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

این آئین علاوه بر شهرستان مبارکه در شهر های هم چون دیزیچه، زیباشهر، کرکوند، طالخوچه و سایر شهرها و روستاهای توابع شهرستان مبارکه برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×