» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دیدار فرماندار مبارکه با کارکنان محیط زیست شهرستان مبارکه به مناسبت هفته محیط زیست
شهرستان مبارکه

دیدار فرماندار مبارکه با کارکنان محیط زیست شهرستان مبارکه به مناسبت هفته محیط زیست

خرداد 18, 1395 0019

علی اصغر ذاکری فرماندار صبح امروز همزمان با هفته محیط زیست به همراه معاون وبخشدار مرکزی با رئیس وکارکنان محیط زیست شهرستان دیدار وضمن تبریک این روز ،وظیفه اصلی محیط زیست را حفظ وصیانت از محیط زیست شهرستان بیان کرد وگفت:شهرستان مبارکه یکی از صنعتی ترین شهرستانهای استان است وحدود ۴۵۰ صنعت در آن مستقر هستند که از لحاظ زیست محیطی جز شهرستان های در معرض آلاینده ها قرار دارد که لازم است محیط زیست برای کاهش آلایندگی آن اقدام نماید.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست اشاره کرد وگفت:یکی از وظایف محیط زیست اصلاح شرایط زیست محیطی به منظور داشتن جامعه ای سالم وعاری از عوامل زیست محیطی است که دولت نیز آنها را حمایت میکند ولازم است تمام تلاش خود را برای حفظ واصلاح شرایط انجام دهند.

فرماندار شهرستان  با بیان اینکه تا به حال محیط زیست شهرستان در اجرای سیاستهای ابلاغی رهبر به خوبی فعالیت کرده اذعان داشت :هدف دولت نیز تشویق صنایع به سمت کاهش عوامل آلایندگی وتبدیل شدن به صنعت پاک وسبز است وخوشبختانه صنایع شهرستان تاحدود زیادی نسبت به رفع عوامل زیت محیطی اقدام نمودنده اند که انتظار داریم مابقی صنایع نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش که دوستان در محیط زیست شهرستان انجام میدهند کمتر شاهد آلاینده های صنایع باشیم وروزی برسد که شهرستان مبارکه به یک شهرستان سیز تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان از صنایع حمایت می کند تصریح کرد صنایع نیز باید در جهت رفع مشکلات آلایندگی وزیست محیطی با شهرستان همکاری وزیرساختهای لازم را فراهم نمایند.

در پایان توسط فرماندار از زحمات این عزیزان با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×