» اخبار ایران و جهان » دومین بخش از کمک‌های ملت ایران در یمن توزیع شد
اخبار ایران و جهان

دومین بخش از کمک‌های ملت ایران در یمن توزیع شد

خرداد 10, 1395 0012

در آستانۀ ماه مبارک رمضان، دومین بخش از کمک‌های مردمی ایران که توسط اتحادیۀ بین‌المللی امت واحده جمع آوری شده است، در میان خانواده‌های یمنی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه بین‌المللی امت واحده، با همکاری موسسه خیریه امام رضا (ع) یمن و اتحادیۀ بین‌المللی امت واحدۀ ایران، دومین بخش از کمک های نقدی مردم ایران در میان ایتام ۵۰ خانواده شهید یمنی توزیع شد.

مرحلۀ اول این کمک‌ها نیز همزمان با حلول ماه ربیع الاول، در میان ۱۴۵ خانوادۀ شهید، مجروح و آوارۀ یمنی در استان‌های تعز (۱۰۵ خانواده)، مارب (مناطق حبابه و براقش، ۳۲ خانواده) و جوف (۸ خانواده) توزیع شده بود.

در پی ارسال این کمک‌ها از سوی ایران، مؤسسۀ فرهنگی‌اجتماعی امام رضا (ع) یمن در نامه‌ای دریافت این کمک‌ها و توزیع آن میان خانواده‌های شهدای یمنی  را تأیید کرد.

متن این نامه  به این شرح است:

این گواهی، تأییدیه‌ای از سوی مؤسسۀ فرهنگی و اجتماعی امام رضا (ع) یمن است که همکاری‌های میان این مؤسسه و اتحادیۀ بین‌المللی امت واحدۀ ایران را در زمینۀ کمک‌های معیشتی به نیازمندان آسیب‌دیده از  تجاوز صهیونیستی‌ آمریکایی به یمن تأیید می‌کند. این همکاری‌ها به این صورت که آن‌ها برای ما کمک‌های مالی ارسال می‌کنند و ما آن‌ها را میان خانواده‌های نیازمندی توزیع می‌کنیم که سرپرستشان را از دست داده‌اند. تاکنون دو مرتبه این کمک ها به دست ما رسیده است و این بار میان ۵۰ خانوادۀ شهید توزیع شده است. والله من وراء القصد.

همچنین با توجه به استمرار وضعیت بسیار وخیم مردم یمن و توزیع مرحله به مرحلۀ کمک‌ها، اتحادیۀ بین‌المللی امت واحده از مردم شریف ایران درخواست می‌کند کمک‌های خود را از طریق درگاه خیریۀ امت واحده به آدرس http://enfaagh.iuuu.ir یا از طریق شمارۀ کارت ۵۰۲۲۲۹۱۹۰۰۰۵۶۶۵۴  به نام «مجمع جوانان امت واحده»  واریز کنند. جهت تفکیک مبالغ پروژه‌ها، از خیرینی که به صورت کارت به کارت مبلغ خود را واریز می‌کنند، درخواست می‌شود، مبلغ واریزی و کشور مد نظر را به شمارۀ ۳۰۰۰۸۱۳۰۱۳۱۱۳۱ پیامک کنند

http://media.mehrnews.com/d/2016/05/30/4/2092333.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×