» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: منتخبان مردم نباید وابسته به خط، جناح و گروه خاصی باشند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: منتخبان مردم نباید وابسته به خط، جناح و گروه خاصی باشند

اردیبهشت 31, 1395 0011

منتخبان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نباید وابسته به خط، جناح و گروه خاصی باشند.

حجت الاسلام محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه با اشاره به در پیش بودن آغاز کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به منتخبان مردم افزود:منتخبان مردم در مجلس دهم شورای اسلامی باید توجه داشته باشند که فقط وامدار مردم هستند.
وی گفت: نمایندگانی که وارد مجلس می شوند به جای وامداری حزب و گروه خاص، خودشان را وامدار مردم بدانند.
حجت الاسلام محمدی گفت: منتخبان مردم تنها با اتکا به رای مردم به مجلس راه یافته اند و باید نیازمندی های مردم را شناسایی، اولویت بندی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه سوم خرداد اظهار کرد: آزاد سازی خرمشهر در سال 1361 طی عملیات بیت المقدس، ثمره مقاومت و از خود گذشتگی مردمی است که تنها با اتکا به خداوند و نیروی ایمان پا به صحنه دفاع گذاشتند.
امام جمعه مبارکه با اشاره به در پیش بودن ایام ولادت حضرت مهدی (عج) خاطرنشان کرد: یکی از اعتقادهای همه ادیان ظهور مصلحی بزرگ برای پایان دادن به جنگ ها و رساندن انسان ها به کمال و سرمنزل مقصود است.
وی تصریح کرد: معتقدیم امامت امام زمان تا قیامت تداوم دارد، بنابراین وجود حضرت مهدی (عج) تا امروز در پناه خداوند به خاطر تداوم جریان امامت و پیوند آن با پیامبر اسلام (ص) و حضرت فاطمه (س) است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان تاکید کرد:از همه مردم تقاضا داریم در این روزهای جشن و شادی مسائل اخلاقی، شرعی و نیز احیای شب نیمه شعبان را فراموش نکنند.
وی ضمن تبریک روز سربازان گمنام به نیروهای اطلاعاتی کشور اظهار کرد: امروز با وجودی که بیشترین توطئه ها متوجه این کشور است به پشتوانه الطاف الهی، یاری امام زمان (عج) و تلاش همین سربازان گمنام یکی از امن ترین کشورها هستیم.
امام جمعه مبارکه افزود: امنیت امروز کشور مدیون چشمان تیزبین و اشراف اطلاعاتی و مراقبت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است که ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی آنان توفیقشان را از خداوند می خواهیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×