» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تبريك شهردار مباركه به مناسبت فرارسيدن روز معلم
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تبريك شهردار مباركه به مناسبت فرارسيدن روز معلم

اردیبهشت 11, 1395 1013

شهردار مباركه در پيامي فرارسيدن روز معلم را تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس، متن پیام به شرح زیر می باشد:

معلمان طلايه داران پيشرفت و تعالي در هر كشور و جامعه اي هستند و همچون خورشيدي تابناك بر تارك جوامع بشري مي درخشند و پيامبر گونه رسالت خطير هدايت و روشنگري و نجات انسان ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

تعليم و تربيت هديه و ارمغاني از جانب خداوند متعال است و در حقيقت اولين آموزگار و مربي بشريت همانا رب تعالي و خداوند جهانيان است.

بعد از خداوند،انبياي الهي،بزرگ معلمان و مربيان انسانها واسطه اي براي هدايت ،پرورش و تعليم و تربيت انسان به سوي آموزه هاي خداوندي بودند.

از اين روست كه شغل معلمي را جايگاهي است بس رفيع و چه زيبا بزرگ معمار انقلاب اسلامي و مراد و رهبر كبيرمان (ره) فرمود : ( معلمي شغل انبياست)

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و تبريك روز معلم به همه معلمان سختكوش كه صادقانه در سنگرهاي تعليم و تربيت در سراسر ايران عزيز به ويژه شهرستان مباركه مشق عاشقي مي كنند ،براي همه اين عزيزان آرزوي سلامت، سعادت و خوشبختي دارم و اميدوارم كه به مدد خداوند متعال، توجهات حضرت ولي عصر (عج) و همت همه معلمان صبور در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل ناميده شده، شاهد تلاش هر چه بيشتر معلمان عزيز ميهن اسلامي در جهت تحقق اين امر باشيم.

محمد شرفا

شهردار مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×