» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ورزش شهرستان مبارکه » محسن صالحی از سرمربیگری تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه کناره گیری کرد + انصراف از کناره گیری
ورزش شهرستان مبارکه

محسن صالحی از سرمربیگری تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه کناره گیری کرد + انصراف از کناره گیری

اردیبهشت 10, 1395 1125

سرمربی یاران مبارکه گفت: بدلیل مشکلات شخصی قادر به همراهی این تیم در ادامه این فصل لیگ برتر نمی باشم.

محسن صالحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس اظهار داشت: با توجه به اینکه مربیگری تیم فوتبال ساحلی برای بنده شغل  محسوب نمی شود و با توجه به مشغله کاری نمی توانم تیم محبوب خودم را همراهی نمایم و از این بابت بسیار ناراحتم.
وی افزود: امسال از زمان نسبتا مناسبی تمرینات را آغاز کردیم و تیمی که تلفیق از چند بازیکن با تجربه و تعدادی جوان آماده و با انگیزه است تشکیل شده و با تمرینات منظم مراحل آماده سازی را طی کردیم و در ۳ مسابقه اول هم موفق به پیروزی شدیم.

سرمربی یاران مبارکه افزود: اکنون تیم در شرایط خوبی بسر میبردیم و از نظر ساختاری هم تغییرات مثبتی ایجاد نموده ایم و امیدوارم شاهد پیشرفت و موفقیت تیم یاران در فوتبال ساحلی کشور باشیم.

وی در پایان گفت: با این حال ضمن عذرخواهی از مجموعه باشگاه یاران و بازیکنان و همکارانم در تیم یاران و مردم شهرم و بر خلاف میل قلبی از طریق اعلام از پایگاه خبری شمس از سمت خود کناره گیری میکنم و امیدوارم بتوانم در ادامه راه مشوق تیمم باشم.انشاله در ابتدای روز شنبه مراتب کناره گیری خودم را کتبا به مدیر عامل محترم باشگاه تقدیم خواهم کرد.
با آرزوی موفقیت تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه – محسن صالحی

 

________________

پس از انتشار خبر فوق توسط پایگاه خبری شمس جلسه ای با حضور مسئولین باشگاه یاران مبارکه برگزار شد و ضمن بیان مشکلات مربی، با توجه به قول مساعد مدیران باشگاه در جهت رفع مشکلات، در پایان طبق توافق صورت گرفته آقای صالحی به کار خود ادامه خواهد داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. امین

    درد را از هر طرف بنویسی درد است
    سرمربیگری براییم شغل محسوب نمی شود!!!
    این هم سرنوشت ورزش قهرمانی در شهرمان!!!!
    دست مسئولین درد نکند

  • ×