» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت روز ملي شوراها
اخبار شهرستان مبارکه

پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت روز ملي شوراها

اردیبهشت 7, 1395 0014

علي اصغر ذاكري در پيامي نهم ارديبهشت سالروز تشكيل شوراها را به شوراهاي اسلامي شهر ها وروستاها تبريك گفت :

بسم ا… الرحمن الرحيم

و امرهم شورا بينهم

صدور فرمان تاريخي امام خميني(ره) مبني بر تشكيل شوراهاي اسلامي در نهم ارديبهشت ماه سال ۱۳۵۹در واقع بيانگر اراده مردمي در مديريت شهري و روستايي و فصل جديدي در بالا بردن سطح مشاركت عمومي اقشار جامعه در امور مي باشد.

نهاد شوراكه شالوده آن ريشه درقرآن و مباني دين مبين اسلامي دارد در واقع به فرايند واگذاري امور به مردم ، عينيت بخشيد و به بركت اين اتفاق، نقش آفريني مردم در تعيين سرنوشت خود و جامعه اي كه در آن زندگي مي كنند، دوچندان گرديد.

نهم ارديبهشت ماه در تقويم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز شوراها نام گذاري شده است كه بي شك همراهي، حضور و مشاركت گسترده مردم يكي از پايه هاي اصلي تحقق انقلاب اسلامي و عاملي اساسي در استمرار آن بوده و هست و شوراها نيز با دارا بودن ماهيتي مردمي و نشأت گرفته از آراي مردم ، مي توانند نقش بسزايي در  تداوم و پيشرفت حركت رو به رشد اين نظام الهي و مردمي داشته باشند.

اينجانب ضمن تبريك نهم ارديبهشت ماه، روز ملي شوراهاي اسلامي ، از زحمات و خدمات تمامي دست اندركاران و اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر وروستا صميمانه  تشكر نموده و توفيق آنها در راستاي انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شريف شهرستان مباركه ، از درگاه از خداوند قادر متعال خواستارم.

علي اصغر ذاكري

فرماندار شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×