» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » برگزاری کارگروه اقتصادی بسیج ناحیه مبارکه
شهرستان مبارکه

برگزاری کارگروه اقتصادی بسیج ناحیه مبارکه

اردیبهشت 6, 1395 1019

با حضور سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه شهرستان مبارکه اولین کارگروه اقتصادی بسیج با حضور جمعی از نخبگان بسیج از اقشار مختلف برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سرهنگ قاسمی به اهداف تشکیل جلسه و نقش بسیج از تحقق شعار سال 95 اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل پرداخت.وی اظهار داشت:با باید از ظرفیت بالای بسیج در کمک به دولت جهت اجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم و بسیجیان شهرستان مبارکه این آمادگی را دارند تا تمام توانمندی و تجربیات خود را در اختیار همه قرار دهند.

در ادامه سرگرد عقیلی مسئول بسیج سازندگی و دبیر کارگروه اقتصادی بسیج ضمن ارائه گزارشی از مصوبات و مباحث مطرح شده در جلسات قبل به تشریح دستورکار جلسه پرداخت.

عقیلی گفت:یکی از اصلی ترین مباحث مطرح شده در سیاستهای اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است که بسیج می تواند با ظرفیت بالای خود در خصوص اقدامات خوبی انجام دهد.

مباحث مطرح شده در جلسه شامل: اصلاح الگوی مصرف ، کم کردن و حذف بروکراسی اداری ، استفاده از کالا های ایرانی و فرهنگ سازی آن ، بالا بردن فرهنگ کار و کار آفرینی ، توجه صنایع به علم روز و پیوند علم و صنعت ، روشهای الگوی تغییر کشت و کشت جایگزین و …

در پایان مصوب شد اعضا کارگروه در خصوص روشهای فرهنگ سازی استفاده از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی به مدت یک ماه بررسی و نتیجه در جلسه بعد کارگروه مطرح گردد.

 

IMG_7372 (Copy) IMG_7375 (Copy) IMG_7381 (Copy) IMG_7369 (Copy) IMG_7371 (Copy)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

  • ×