» عمومی » فرهنگی ادبی » مدیران جشنواره کن منتظر دیدن فیلم جدید اصغر فرهادی هستند
فرهنگی ادبی

مدیران جشنواره کن منتظر دیدن فیلم جدید اصغر فرهادی هستند

فروردین 27, 1395 0010

در حالی که جشنواره فیلم کن فهرست اولیه فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی این دوره را اعلام کرد، دبیر اجرایی این جشنواره گفت ممکن است یکی دو فیلم دیگر به این مجموعه اضافه شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اس‌بی‌اس، تیری فرمو دبیر اجرایی و کارگردان هنری جشنواره فیلم کن، دیروز پس از اعلام اسامی فیلم‌های انتخاب شده برای بخش رقابتی این دوره از جشنواره گفت منتظر است تا فیلم جدید اصغر فرهادی یعنی «فروشنده» را ببیند و یکی دو فیلم دیگر می‌تواند به بخش رقابتی این جشنواره افزوده شود.

تیری فرمو دیروز ساعتی پس از اعلام اسامی راه‌یافتگان به بخش‌های مختلف جشنواره امسال در دفتر خودش که چند بلوک آن‌ورتر از برج ایفل است، با چند تن از روزنامه‌نگاران گفتگو کرد و گفت این فیلم‌ها با بررسی ۱۸۶۹ اثر انتخاب شده اند.

در خالی که انتخاب بخش‌های مختلف جشنواره کن ۲۰۱۶ تقریبا تکمیل شده است، فرمو گفت در هفته جدید یک یا دو فیلم دیگر را خواهد دید تا در صورت تایید به فیلم‌های امسال جشنواره اضافه شوند.

چند فیلم دیگری که خیلی‌ها انتظار آنها را می کشند و سینمادوستان انتظار داشتند در کن ببیند شامل «سکوت» اسکورسیزی و «زن در جایگاه نقره‌ای» ساخته کیوشی کوروساوا هستند که به این مجموعه راه نیافته‌اند. اما تیری فرمو درباره هر دو فیلم گفت که آنها هنوز تکمیل نشده‌اند و او بخش‌هایی از آنها را دیده است و فکر می‌کند با پایان گرفتن ساخت آنها در جشنواره سال بعد می‌توانند حضور داشته باشند.

در عین حال سایت فرانسوی TF۱ نیز تاکید کرده است فیلم جدید اصغر فرهادی باید جزو فیلم‌هایی باشد که در بخش رسمی جشنواره شاهد حضور آن خواهیم بود.

فیلم «فروشنده» با توجه به طی کردن مراحل فنی، دیرتر از موعد مقرر به هیات بررسی فیلم‌های جشنواره کن رسید.

جشنواره کن از ۱۱ تا ۲۲ ماه می برگزار می شود.

http://media.mehrnews.com/d/2014/11/09/4/697526.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×