» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: آب شرب این شهرستان مشکلی ندارد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: آب شرب این شهرستان مشکلی ندارد

بهمن 7, 1392 0015

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از ایرنا، مهدی سلیمانی روز دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مبارکه گفت: در حال حاضر 60 درصد از آب مصرفی مردم مبارکه از تصفیه خانه بابا شیخعلی و 40 درصد از چاهها تامین می شود و دلیل کاهش سهمیه از تصفیه خانه کاهش ذخیره پشت سد زاینده رود است.

سلیمانی افزود: آب شرب طبق استانداردهای بهداشتی تامین می شود و گر چه طعم آن مقداری تغییر یافته لیکن مشکل خاصی برای سلامت مردم ندارد و دستگاههای مسوول سلامت آب را مورد آزمایش و بررسی منظم قرار می دهند.

وی با بیان اینکه در شهرستان مبارکه از ابتدای سال تاکنون 18 روز هوای ناسالم و سه روز هوای پاک و بقیه روزها هوای سالم داشته ایم، افزود: کاهش میزان آلایندگی ها تلاش همه جانبه و همگانی می خواهد.

فرماندار مبارکه در باره پرداخت عوارض آلایندگی توسط صنایع گفت: این عوارض بایستی در جهت کاهش و رفع آلایندگی های محیط زیست هزینه شود.

وی با بیان اینکه تنها در شهر مبارکه ایستگاه سنجش آلایندگی وجود دارد، از شهرداریهای شهرستان خواست برای احداث ایستگاه سنجش آلایندگی در شهرهایی که میزان آلایندگی بیشتری دارد اقدام کنند.

سلیمانی همچنین بر نظارت کامل گروههای مسوول بر عملکرد نانوایی ها در جهت رفع نارضایتی شهروندان و ارتقاء کیفیت نان تاکید کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×