» اخبار ایران و جهان » شهرداری‌ها موظفند هرسه ماه گزارشی درباره تحقق شعار سال ارائه دهند
اخبار ایران و جهان

شهرداری‌ها موظفند هرسه ماه گزارشی درباره تحقق شعار سال ارائه دهند

فروردین 19, 1395 0012

رئیس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: شهرداری‌ها موظفند هر سه ماه گزارشی را در خصوص تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها در نشست بیست و ششم این اجلاس که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: بیستم فروردین‌، روز ملی فناوری هسته‌ای است و جا دارد یاد و نام مردان بزرگ تاریخ ایران را که در جهش و پرش برنامه هسته‌ای ایران مؤثر بودند گرامی بداریم.

چمران در ادامه صحبت‌های خود به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در نخستین روز سال 95 در مشهد مقدس بیانات ارزشمندی را مطرح کردند و صحبت‌های ایشان می‌تواند برای ما و سایر کشورها یک راهبرد محسوب شود.

رئیس شورای عالی استان ها همچنین به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: ما توقع داریم که اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

وی با بیان این مطلب که ما در مسیر اقتصاد مقاومتی نه با صرف شعار که با عمل و اقدام باید پیش برویم، گفت: تنها از طریق اقدام و عمل است که می‌توانیم مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنیم.

چمران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شاهد شرایطی باشیم که در بحث معیشت مردم و خروج آن ها از فشارها و تنگناها اثرگذار باشد.،

رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه امیدواریم سال 95 سال خوبی در بحث صنعت و کشاورزی باشد، افزود: این ها زیربناهای کشور هستند و باید در این زمینه سرمایه گذاری و تمرکز بیشتری صورت بگیرد.

چمران در بخش دیگری از صحبت های خود به نوروز و اقدامات انتظامی و امدادی اشاره کرد و گفت: جا دارد از تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی مسئولان در ایام نوروز قدردانی کرد. ما در حوزه‌های مختلف اعم از انتظامی و امدادی شاهد اقدامات شبانه روزی بودیم که جا دارد از همه مسئولان این حوزه ها تقدیر و تشکر شود.

وی به حضور چشمگیر جوانان و بانوان «راهیان نور» نیز اشاره کرد و گفت: حضور مردم با وجود مسائل مختلف بویژه موضوعات اقتصادی نسبت به سال گذشته بسیار چشمگیر بود و در این زمینه بویژه جوانان و بانوان حضور پرشوری داشتند.

رئیس شورای عالی استان ها با بیان این مطلب که بخش مهمی از مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به مسئولان دولتی و وزارتخانه‌ها برمی‌گردد، گفت: ما نیز در این شورا راهبردهایی را در این زمینه پیش‌بینی و ابلاغ می‌کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها موظفند هر سه ماه گزارشی را در خصوص تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارائه کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/06/04/4/1728673.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×