» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه، اقتصادی‌ترین واحد تولید فولاد کشور
اخبار شهرستان مبارکه

فولاد مبارکه، اقتصادی‌ترین واحد تولید فولاد کشور

بهمن 5, 1392 0012

دبیر انجمن آهن و فولاد ایران گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان از پشتوانه‌های صنعت و اقتصاد ایران و اقتصادی‌ترین واحد تولید فولاد کشور است.

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، به منظور هماهنگی و تبادل نظر هرچه بیشتر و بهتر علمی و عملی انجمن آهن و فولاد ایران با بزرگترین فولادساز خاورمیانه، اعضاء هیئت مدیره این انجمن از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند.

خلیفه سلطانی، دبیر انجمن آهن و فولاد ایران شرکت فولادمبارکه اصفهان را از پشتوانه های صنعت و اقتصاد ایران دانست و اظهار کرد: فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده فولاد خاورمیانه توانسته جایگاه ملی و بین‌المللی خود را حفظ کرده و یکی از جذابیت‌های دیدار از این شرکت، بازدید از خطوط تولید آن بوده که همه اعضای انجمن تمایل داشتند تا از نزدیک از این خطوط بازدید کنند.

وی عمر تولید فولاد در ایران را بالای 40 سال ذکر کرد و افزود: صنایع موجود کشور در همه بخشهای بالا دستی و پائین دستی و زنجیره تأمین پیشرفتهای فراوانی داشته‌اند.

دبیر انجمن آهن و فولاد ایران خاطرنشان کرد: شرایط برای تولید فولاد در کشور کاملا فراهم بوده و متوسط رشد صنعت فولاد در کشور ایران بسیار بالاتر از درصد رشد این صنعت در دنیاست.

وی فولاد مبارکه را نه تنها یک واحد بزرگ صنعتی بلکه یک الگو برای دیگر مجموعه های صنعتی خواند و تصریح کرد: فولاد مبارکه با ظرفیت‌های موجود این توانائی را دارد که سهم 50 درصدی خود را در تولید فولاد کشور افزایش دهد زیرا فولاد مبارکه اقتصادی‌ترین واحد تولید فولاد کشور بوده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد روز افزون این واحد صنعتی و به تبع آن صنعت فولاد کشور باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×