» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بیانیه مجمع حزب الله شهرستان مبارکه در رابطه 22 بهمن
اخبار شهرستان مبارکه

بیانیه مجمع حزب الله شهرستان مبارکه در رابطه 22 بهمن

بهمن 22, 1394 108

به گزارش پایگاه خبری شمس ، بیانیه مجمع حزب الله شهرستان مبارکه در رابطه 22 بهمن :

 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

هر ساله بهمن ماه، عطر خوش تجلی یکی از محکم ترین وعده های الهی همه جا را فرا می گیرد و سرما و سوز زمستانی را به امید فرداهایی روشن و امیدبخش، گرما می بخشد؛ اراده الهی در روزهای سرد زمستان سال ۱۳۵۷ بر این قرار گرفت که کسانی که گفتند، الله و بر این گفته خود پای فشردند، خوف و ترس از دل و جانشان برداشته شود و مسئولیت بزرگ هدایت و راهبری حکومت مومنان و صالحان را بر عهده گیرند. آری انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، تبلور کامل کریمه «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ» بود.

انقلاب اسلامی مردم حق پرست و آزاده ایران، زمینه ساز بروز و ظهور مکارمی از اخلاق و معرفت شد که تاریخ بشریت یا از داشتن آن محروم بوده و یا نظایر آن را کمتر دیده است؛ مفاهیمی همچون ایثار، شهادت، اخلاص و عزت و بی تردید تجلی و تبلور این مکارم اخلاق در مردمانی بودند که به اوامر رهبر و پیر و مراد خود، حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب نه تنها سر سپرده بلکه دل سپرده بودند و با تمام وجود او را نایب امام زمان دانستند. این گونه بود که امام روح الله مردم خود را برتر از مردم زمان صدر اسلام و پیامبر عظیم الشان برشمرد.

انقلاب اسلامی مردم ایران نه فقط جلوه ای ایرانی و در محدوده مرزهای سرزمینی میهن ما داشت بلکه با عبور از مرزبندی های جغرافیایی، بر دل بسیاری از مظلومان و مستضعفان دنیا نشست و اکنون در سراسر دنیا می توان فرزندان امام روح الله را سراغ گرفت که با کمترین توان و توشه، دست به کارهای عظیمی زده اند و مکتب امامت و اهل بیت(ع) را در دورترین سرزمین ها هم به زیبایی گسترده اند و این ویژگی کلام خمینی کبیر و حلاوت سخنان برآمده از آموزه های ائمه اطهار است. این انقلاب مبارک همانطور که امید تمامی مستضعفان جهان – از هر نژاد و دین – بود ، بیش از همه بر امت اسلام و به طور اخص بر شیعیان جهان تأثیر گذاشت ؛ تأثیری که اینک آثار آن را در بیداری سرزمین های اسلامی و انقلاب های مصر و تونس و یمن و بحرین و عربستان و… مشاهده می کنیم.

دهه چهارم انقلاب اسلامی در حالی به نیمه رسیده است که تمامی مستکبران عالم با بهت و حیرت، پیشرفت و سرافرازی یک ملت را به نظاره نشسته اند؛ ملتی که با اتکا به داشته های خود و با شعار ما می توانیم، نشان داد که ثمره مجاهدت و تلاش و توکل بر ذات لایزال الهی فقط و فقط پیروزی است.

مجمع حزب الله شهرستان مبارکه همپا و همراه موج خروشان ملت ایران در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه و اقتدار، یاد و نام رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای راه حق و حقیقت را گرامی می دارد و با حضور در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن ماه ، بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب و امام و رهبری تجدید پیمان می کند.
مجمع حزب الله شهرستان مبارکه
ایمان دارد که در سایه رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ، مرزهای افتخار و اقتدار بیش از پیش دست یافتنی و در دسترس خواهد بود .
مجمع حزب الله شهرستان مبارکه
یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×